5 sierpnia 2017

Mleczko w sprayu do opalania z wyciągiem z mikołajka nadmorskiego SPF 50


Opis produktu:

Mleczko zapewnia ochronę przeciwsłoneczną i pielęgnację ciała. Skóra jest chroniona przed promieniami UVA i UVB i otrzymuje dawkę natychmiastowego nawilżenia. Po zastosowaniu mleczka skóra jest elastyczna, miękka i delikatnie pachnąca.
Przed użyciem wstrząsnąć butelkę. Nakładać obficie na całe ciało przed i w trakcie ekspozycji na słońce. Aplikację należy powtarzać po kontakcie z wodą. Użycie mniejszej ilości kosmetyku zmniejsza poziom ochrony przeciwsłonecznej.

 Moja recenzja:

W ubiegłym roku wakacje spędziłam z kosmetykami SOLAIRE . W tym roku ponownie zabieram je na urlop , ponieważ nie znalazłam lepszego produktu, który by ochronił i nawilżył moją skórę tak jak produkty z Yves Rocher. 



Cała gama rokrocznie się powiększa . W tym roku mleczko zyskało aplikator w sprayu, a ja pokusiłam się dodatkowo o wybór przeciwzmarszczkowej emulsji po opalaniu do twarzy. Teraz mam całą kolekcję wyjazdową , w której skład wchodzi mleczko do opalania SPF50, mleczko ochronne do twarzy SPF50, mleczko po opalaniu oraz emulsja po opalaniu do twarzy.



Mleczko ma mleczną konsystencję z lekką kremową tonacją. Dokładnie rozprowadza się na skórze pozostawiając lekkie natłuszczenie ( ochronną warstwę ), która w dotyku nie jest tłusta i lepka. Delikatne nawilżenie skóry do dodatkowy atut mleczka. Jest odpowiedni dla osób ze skórą bardzo suchą. Szybko się wchłania pozostawiając śliczny zapach olejku monoi ( olejek kokosowy połączony z kwiatem gardenii ) oraz kwiatów mikołajka nadmorskiego ( zapach gamy hydra vegetal ). Uwielbiam tą nutę, ponieważ jest wręcz idealna na wakacyjny urlop. 



Mleczko zapewnia mi ochronę jakiej potrzebuje nie tylko w okresie wakacji. Mam jasną cerę , a w związku z przewlekłą chorobą, mam zabronione wszelkie wystawianie się na słońce bez filtrów oraz dłuższe opalanie. Muszę być zabezpieczona, a filtry od Yves Rocher to ochrona, na której mogę polegać już od kilku lat.  



Szczerze polecam każdy kosmetyk z gamy SOLAIRE, nie tylko produkty o wysokiej ochronie SPF UVA / UVB . 

Plusy produktu:
- wydajność ( aplikator w sprayu )
- mleczna, nawilżająca konsystencja
- nie lepi się, nie tłuści 
- nie brudzi ubrań 
- skóra chroniona przez 4h od nałożenia kosmetyku, po tym czasie należy powtórzyć aplikację ( po wyjściu z wody należy raz jeszcze posmarować ciało )

Minusy produktu:
- dla mnie brak 

Dodatkowa informacja:
Mleczko posiada lekki kwiatowo-kokosowy zapach , który długo utrzymuje się na skórze.

Moja ocena 5/5
Cena produktu : 70zł 

Mleczko obecnie niedostępne w sklepie online 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz