28 lipca 2017

Skoncentrowane żel pod prysznic mango, oliwka i wanilia


Opis produktu:

Skoncentrowany żel pod prysznic do aromatyczna przyjemność pod prysznicem i jednocześnie troska o środowisko naturalne. Innowacyjna formuła sprawia, że 100 ml Skoncentrowanego żelu wystarcza na 40 pryszniców - tyle samo jak w przypadku tradycyjnego Żelu pod prysznic 400 ml.

Składniki
Baza myjąca pochodzenia roślinnego.
Formuła zawiera ponad 97% składników pochodzenia naturalnego.
Testowany pod kontrolą dermatologiczna.
Żel ma pH neutralne dla skóry.
Nie zawiera konserwantów ani parabenów.

Moja recenzja :

Żele pod prysznic otrzymałam w paczce od Yves Rocher na początku lipca. Ich małe 100ml opakowania urzekły moje serducho. Pomyślałam, że idealnie sprawdzą się na moim urlopie. Zajmują naprawdę mało miejsca w kosmetyczce ale wystarczą na bardzo długo. 


Dla porównania powyższe zdjęcie zrobione zostało w dniu wczorajszym. Żel mango używam co drugi dzień od lipca, a ubyło go jak widać niewiele. Na jedno mycie wystarcza mi jednorazowe naciśnięcie na aplikator. 


W pierwszej chwili myślałam, że konsystencja żeli jest wstrząśnięta od transportu, ale bąbelki utrzymują się cały czas. Dlatego żele noszą nazwę "skoncentrowane". Jeśli mowa o zapachu, dla mnie numerem jeden jest mango i kolendra. Idealny zapach na lato. 


Na drugim miejscu słodka wanilia. Kiedy na dworze pada deszcz, chętnie sięgam po nieco zimowe nuty, kojarzące się z babką piaskową z polewą waniliową. 
Ostatni zapach to oliwka , polecana dla całej rodziny ze względu na neutralny lekko słodki zapach. 

Jak z działaniem?

Zaskoczeniem dla mnie jest , że każdy zapach sprawdza się u mnie inaczej. 
Mango nie podrażnia, delikatnie nawilża i pozostawia słodki owocowy zapach, który ulatuje po ok 30 minutach. Bardzo mocno się pieni i nie wysusza skóry. 

Wanilia jest słodka i bardzo aromatyczna. Po kąpieli moje ciało pachnie jeszcze 2h jak lukier waniliowy:) niestety zauważyłam, że dwukrotnie po kąpieli w żelu waniliowym wyskoczyło mi lekkie uczulenie na palcach u rąk. Czerwone swędzące plamki, które znikają po ok godzinie. *

Oliwka mimo pięknego zapachu i przyjemnej pianki , bardzo mocno wysusza moją skórę. Wystarczy godzina od kąpieli a ręce i nogi łuszczą się i są szorstkie jak papier ścierny. Głównie na rękach widać białe wysuszone partie, które zaczynają swędzieć. *

* testowane bez użycia balsamu lub mleczka po kąpieli 


Myślę, że pomysł na skoncentrowane żele był jak najbardziej trafiony. Są małe i poręczne oraz bardzo wydajne, jednak należy pamiętać, że trzeba ich używać w połączeniu z nawilżającymi mleczkami lub balsamami do ciała. Jeśli macie skórę suchą lub bardzo suchą , radziłabym wybierać zapach mango i kolendra, bo tylko przy tej nucie moje ciało po kąpieli nie miało oznak alergii i przesuszenia. 

Zdecydowałam, że na wakacje do Chorwacji zabieram żel mango i kolendra. Pozostałe żele chętnie wypróboje pozostała część mojej rodziny. 

używaj do kąpieli rękawicy lub gąbki 
Marzę o takim skoncentrowanym żelu o mlecznej konsystencji myślę , że lepiej sprawdziłby się w kwestii nawilżenia dla osób zmagających się z suchą lub odwodnioną skórą. 

Od lewej żel mango , wanilia, oliwka 
Małe podsumowanie :

Plusy
+ praktyczne opakowanie 
+ chwytliwe etykiety 
+ piękne i naturalne nuty zapachowe 
+ duża piana 
+ wydajność 
+ dobrze oczyszczają skórę 

Minusy
- mogą wysuszyć skórę *
- mogą spowodować podrażnienie miejscowe *

* pamiętajcie, że to tylko przewidywania. W moim wypadku żel oliwka i wanilia spowodowały podrażnienie i wysuszenie skóry, co nie znaczy, że tak stanie się u was. Przypominam także , że objawy wystąpiły bez użycia dodatkowej formy nawilżenia skóry po wyjściu z kąpieli ( balsam, mleczko ) Polecam więc skoncentrowane żele używać zawsze w połączeniu z dobrym mleczkiem nawilżającym :) 

Moja ocena ogólna 4/5

Cena produktu : 17,90zł 

Żele kupicie w linkach poniżej :

Mango&Kolendra 

Wanilia 

Oliwka&Petit Grain


A jakie są wasze odczucia ? Czy ktoś z moich czytelników kupił skoncentrowany żel ? Będzie mi miło jeśli podzielisz się swoją opinią. 

3 komentarze:

  1. Żałuję, że nie chciało mi się podejść do stacjonarki, kiedy rozdawali te żele za darmo :P w najbliższym czasie ich nie kupię, bo nakupowałam żeli morelowych za 5 zł w sklepie internetowym :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam dla siebie produktów naturalnych do pielęgnacji ciała oraz makijażu, oraz przyjaznych dla środowiska. Te z YR wydają się być ok, choć nie znam się na składach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy żel z YR jaki miałam

    OdpowiedzUsuń