23 czerwca 2017

Pomadki Grand Rouge i Rogue Vertige - paleta kolorów


Pomadki jakie otrzymałam do testowania to serie :

Intensywny kolor i doskonała trwałość
Perłowy blask i odżywienie
Aksamitne wykończenie i odżywienie

Pomadki zostały wzbogacone o odżywczy olejek z wiśni. Seria Grand Rouge wzbogacona jest olejkiem kameliowym.

3.7g

Moja recenzja:

Do sesji przygotowałam pomadki używane jak również nowe, aby pokazać wam piękne logo Yves Rocher wygrawerowane na górze pomadki. Po kilku aplikacjach niestety znika, ale jest bardzo ciekawym pomysłem od firmy na urozmaicenie produktu i dodanie mu eksluzywnego wdzięku.

Kolory pomadek są różne, więc miałam okazję przetestować w jakim odcieniu czuję się najbardziej komfortowo. Poniżej zaprezentuje każdą pomadkę na ustach w kolejności od ulubionej po najmniej używaną . ( obecnie )
38
Odcień 38 - seria aksamitne wykończenie i odżywienie  ( satynowa pomadka do ust )

Jest to mój ulubiony odcień, który używam najczęściej. Delikatny i subtelny róż, pasujący niemal do każdej kreacji i na każdą okazję. Pomadka utrzymuje się na ustach ok 2-3h także to całkiem dobry wynik. Mam ją zawsze przy sobie aby dokonać poprawek. Jestem jednak osobą, która lubuje się w błyszczykach, więc pomadki używam sporadycznie. Róż okazał się najprzyjemniejszym odcieniem, który nie wybija się mocno na tle mojego zazwyczaj skromnego makijażu.
38
75
Kolejną pomadką jest odcień 75 - Perłowy blask i odżywienie  ( perłowa pomadka ) 

To nieco głębszy odcień, który lubię używać do kolorowych bluzek i kapelusza. Podkreśla moje usta i nadaje im perłowego blasku z delikatnym brokatem. Obłędny zapach lekkiej wiśni ( pachnie podobnie do błyszczyków z tej samej gamy : dawniej Sexy Pulp ) sprawia, że czasami odkładam bezbarwny błyszczyk innej firmy i decyduję się na pomadkę Rouge Vertige. Trwałość na ustach ok 3h. 
75

73
Fiołkowy odcień 73 - Perłowy blask i odżywienie  ( perłowa pomadka ) 

Trzecia pomadka, która jest używana sporadycznie, czasami tylko delikatnie muskam nią usta żeby nadać im lekkiego perłowego blasku. Być może skuszę się na zabranie jej na urlop wakacyjny i wykorzystam do letnich stylizacji. 
73
115
Odcień 115 - Intensywny kolor i trwałość z gamy Grand Rouge 

Kompletnie nie moje kolory :) Ciemne i zdecydowane barwy wpadające w mocno kobiecy styl. Jako osoba , która wykonuje nikły makijaż tuszując rzęsy, używając cushion +błyszczyk i na tym koniec, zupełnie nie polubiłam się z tym odcieniem. Pomadka ma olejek kameliowy co sprawia, że w porównaniu do powyższych szminek jest bardziej miękka i trzeba jej używać z umiarem i niezbyt mocnym naciskiem, ponieważ może pozostawiać grudki. Kolory pomadek z tej serii są mocne i odważne, kolor intensywny i trwały ok. 6h bez wykonywania poprawek.
zdjęcie nieco rozjaśniło prawdziwy odcień pomadki, jednak na zdjęciu, na dłoni, pomadka jest bardziej intensywna.
115
104

Pomadka 104 - Intensywny kolor i trwałość z gamy Grand Rouge 

Ten kolor użyłam jedynie raz, do zrobienia zdjęć, do recenzji. Nie przypasował mi zupełnie. Mocny, wręcz krzykliwy. Po pierwszej aplikacji musiałam go lekko zmyć bo zabarwił również skórę wokół ust :) Kolor idealny dla kobiet , które lubią się wyróżniać i podkreślać swoje usta zdecydowanymi odcieniami. 
104
Zdjęcia były robione bez lampy, dlatego wyglądają na bardziej matowe niż są w rzeczywistości. Kolory są intensywne i połyskują. Seria Grand Rouge ma mocne tony i jest idealna dla kobiet, które szukają trwałych i pewnych odcieni. 

A czy wy stosujecie pomadki z serii Grand Rouge lub Rouge Vertige ? Jakie są wasze ulubione odcienie? 
Czy spodobał wam się jeden z kolorów,  z mojej recenzji ?


Moja ocena : 4,5/5
Cena produktu: 39,90zł  Rouge Vertige , 55zł - Grand Rouge 

Pomadki możecie kupić w linkach poniżej :

Intensywna pomadka Grand Rouge

Perłowa pomadka Rouge Vertige

Satynowa pomadka Rouge Vertige

5 komentarzy:

  1. Czy te szminki wczesniej mialy zlote opakowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A konkretnie takie: https://www.google.pl/search?q=yves+rocher+grand+rouge&client=ms-android-samsung&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjwh8vow9zUAhVjEJoKHYNCAHAQ_AUICSgB&biw=360&bih=560#imgrc=LH0cbQ3_4_TfGM:

      Usuń
    2. Jest to nowa linia pomadek podzielona na trzy serie. Być może, że z dawnej serii Grand Rouge zostało kilka odcieni , ale jest dużo nowych kolorów. Każda seria odznacza się innym działaniem i nasyceniem kolorów. Dawna gama została rozbudowana :)

      Usuń
  2. Ja posiadam pomadkę Rouge Vertige odcień 39 :)
    Bardzo jestem z niej zadowolona :) Ale może skuszę się jeszcze na Grand Rouge? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grand Rouge jest na innym olejku , co czyni ją bardziej trwalszą, lecz jest też ciut miększa trzeba nakładać z umiarem, kolory naprawdę są intensywne i trwałe:)

      Usuń