25 czerwca 2017

Nawilżający żel do ciała Morela & Rozmaryn


Opis produktu:

Nawilżający żel do ciała o energizującym zapachu, który przywodzi na myśl słoneczną Prowansję. Jego lekka i świeża formuła zawiera żel z aloesu bio, wyciąg z moreli i olejek eteryczny z rozmarynu.

Pojemność : 200ml 

Moja recenzja:


Żel do ciała otrzymałam od firmy w ramach testowania.Czytałam o nim dużo wcześniej i bardzo chciałam go kupić , ponieważ zaciekawił mnie pomysł balsamu w żelu. Z początku można pomyśleć, że jest to żel pod prysznic, ale tak naprawdę jest to żel do ciała, który ma zastąpić klasyczne mleczka i balsamy. 

Byłam ciekawa jak się sprawdzi, dlatego niemal natychmiast kiedy uspokoiła się moja alergia skórna ( walczę z mocnym przesuszeniem i odwodnieniem skóry ) zabrałam się do testowania. 


Żel ma konsystencję tężejącej galaretki, a po aplikacji daje lekki efekt odświeżenia i chłodu, co jest bardzo przyjemne, zwłaszcza latem. Wchłania się niestety wolno i mimo, że firma wyraźnie informuje aby nakładać żel obficie, to na zgięciach łokci czy kolan żel mocno się klei i powoduje dyskomfort. Tak samo jest z dłońmi. Po nałożeniu żelu trzeba je umyć ponieważ bardzo się kleją, co jest nieprzyjemne. 


Zapach żelu jest naprawdę piękny. Świeżą morelą pachnie nawet kiedy stoi w zamkniętym opakowaniu. Myślę, że sama tubka jest perfumowana , bo pachnie naprawdę cudownie stojąc na półce. 

Niestety na zapachu się kończy. W moim wypadku żel kompletnie się nie sprawdził. Po pierwszym zastosowaniu wysuszył moją skórę jeszcze bardziej i niestety spowodował reakcję alergiczną. ( wysypka na dłoniach i na dekolcie ) 


To pierwszy kosmetyk od Yves Rocher do ciała, który tak mocno mnie podrażnił i naprawdę mi przykro, że będę musiała napisać sporo negatywnych odczuć, ale moja skóra zdecydowanie nie polubiła się z tym kosmetykiem. 


Jestem ogromnie ciekawa jak żel sprawdza się u was moi drodzy czytelnicy. Czy również przeszkadza wam, że po aplikacji dłonie strasznie się kleją ? Czy ktoś z was spotkał się z reakcją alergiczną na ten produkt? Postanowiłam podrzucić żel dalej w rodzinie by sprawdzić jak się sprawdzi u innych. Z pewnością niebawem dowiem się, czy nie uczulił i nie wysuszył skóry u mojej kuzynki. 


Zrobiłam dwa podejścia do tego produktu. Po pierwszej i po drugiej aplikacji ( po ok. 3 tyg przerwie ) wystąpiły identyczne objawy ( alergia skórna i mocne wysuszenie skóry, zwłaszcza na dłoniach ) 

Podsumowując :

Plusy :
- piękne, ekologiczne opakowanie 
- naturalny zapach, pachnie nim cała łazienka
- delikatny efekt chłodzący po nałożeniu żelu na ciało 
- duże opakowanie 

Minusy :
- spowodował reakcję alergiczną ( indywidualna reakcja )
- wysuszył skórę ( w moim wypadku ) 
- lepki ( trzeba umyć dłonie po aplikacji )
- długo się wchłania 


Moja ocena : 
To moja pierwsza naprawdę słaba ocena tylko 1/5 za zapach , niestety zbyt mocna reakcja alergiczna i dość duże przesuszenie skóry spowodowały, że nie mogę dać więcej, ponieważ jestem naprawdę zniesmaczona tym produktem. 


Cena: 19,90zł 

UWAGA! Należy pamiętać, że jest to opinia jednej osoby, być może żel przypasuje wam i waszej rodzinie. Zawsze warto przetestować produkt na sobie i przekonać się jak się sprawdzi, być może właśnie ten kosmetyk okaże się u was hitem. 

U mnie z przykrością trafia na czarną listę

Produkt możecie kupić w linku poniżej :

5 komentarzy:

  1. Jest lepki długo się wchłania,ale u mnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też niestety podrażnił - byłam cała czerwona, ciało po prostu mnie paliło! I też uważam, że jest trochę lepki, ale to akurat jakoś mocno mi nie przeszkadza :) Szkoda, bo zapach cudowny! :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dotarłam na twojego bloga. Właśnie się zastanawiałam wypróbowaniem kilku rzeczy z Yves Rocher i szukałam opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie podrażnił.
    Nie miałam też wrażenia lepkości, moim zdaniem wchłania się szybko.
    Niestety słabo nawilża, wolę zwykłe balsamy z tej serii (moje ukochane to malina z miętą oraz mango z kolendrą).
    Pachnie faktycznie mocno - mimo zamknięcia, cała szafka pachnie morelą :-) Na skórze jednak utrzymuje się zdecydowanie krócej.

    OdpowiedzUsuń