2 czerwca 2017

MAILING SKLEP STACJONARNY CZERWIEC 2017


W czerwcu za dowolny zakup, po okazaniu mailingu w formie papierowej lub elektronicznej otrzymamy gratis kosmetyczkę pasującą wzorem do edycji letniej Collection Ete. *

*mailing otrzymują wszystkie osoby, które założyły kartę stałego klienta. Pierwszy mailing przychodzi do skrzynki po ok 2 miesiącach od założenia karty w sklepie stacjonarnym. 


Kosmetyczka bardzo mi się spodobała. Nie jest bardzo duża, ale pomieści wszystkie niezbędne kosmetyki na krótkie weekendowe wyjazdy. 

Rabaty :
2x - 40% na 1 dowolny kosmetyk 
+ 5 pieczątek na karcie stałego klienta za wykorzystanie dwóch zniżek z ulotki 

Mailing przepełniony jest ofertami specjalnymi :
Maseczka Hydra Vegetal w cenie specjalnej 19,90zł zamiast 39zł ( za okazaniem ulotki )

Zestaw do pielęgnacji włosów w cenie 39,90zł 
( szampon odbudowujący, odżywka odbudowująca + maseczka na noc odbudowująca bez spłukiwania ) 

Z zakupu tego zestawu chętnie skorzystałam. Potrzebowałam szamponu i odżywki, także ten zestaw naprawdę się opłacał :). Zaciekawił mnie także odbudowujący krem do włosów na noc. Mam nadzieję, że będę z niego zadowolona. Nałożyłam go wczoraj na noc. Na opakowaniu jest napisane, że nie ma konieczności mycia włosów po nocnej kuracji. Wydaje mi się, że nałożyłam go jednak odrobinę za dużo i rano miałam włosy lekko obciążone, więc musiałam je umyć. Narazie nie będę oceniać produktu, póki nie zastosuję go przynajmniej kilkakrotnie, póki co zapoznaję się z tą nowinką kosmetyczną. 


Znana i lubiana seria Pure Calmille doczekała się nowych opakowań i receptur! Już teraz z ulotką na czerwiec żel do mycia twarzy z rumiankiem w specjalnej cenie 14,90zł zamiast 29,90zł. 


W sklepie są już dostępne Letnie Książeczki Czekowe , które obowiązują w okresie wakacyjnym 1.07-31.08.2017. Już niedługo powstanie specjalny post dotyczący tegorocznej książeczki. 


Zakupy jakie zrobiłam w dniu wczorajszym razem z mailingiem czerwcowym. 
Zestaw do pielęgnacji włosów 
Szampon Ecolabel 
Płyn do oczu wrażliwych z bławatkiem 
+ wybrany GRATIS za ukończony 2 poziom pieczątek na karcie 
Przeciwzmarszczkowa emulsja do twarzy po opalaniu z wyciągiem z Mikołajka Nadmorskiego

A jak wyglądają wasze czerwcowe zakupy w sklepie stacjonarnym ?

8 komentarzy:

  1. Oj ja już dawno nie wybierałam się do Yves Rocher, nawet nie wiem co się stało z moją kartą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy post o książeczce czekowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczka czekowa obowiązuje od 1 lipca. Post planuję opublikować za ok tydzień. W pierwszej kolejności publikacja recenzji nowości.

      Usuń
    2. Heloł, dostałyśmy info, że książeczki obowiązują od piątku 23 czerwca! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odwiedziłam dziś sklep, ale się zawiodłam. Podobnie jak autorka bloga ukończyłam 2 poziom pieczątek na karcie. I chciałam odebrać jakiś kosmetyk gratis, niestety sklep nie oferuje żadnego kosmetyku za 50 zł... To znaczy, że każdy klient, który chce odebrać "nagrodę" za zakupy w sklepie ma dwie opcje - musi wybrać kosmetyk tańszy, np. za 39 zł (i tu jest stratny 10 zł)albo... to zdecydowanie gorsza opcja dopłacić do jakiegoś kosmetyku 20, 30 złotych (przy czym w zwykłych promocjach możemy go kupić za cenę o wiele niższą.



    Chyba jednak lepiej kupować z sklepie internetowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za równe 50 zł jest maseczka do twarzy i włosów z glinką marokańską.
      Dodatkowo jest wiele produktów bliskich tej cenie:
      49 zł balsam do ciała z masłem karite
      44,90 zł kremy pielęgnacyjne - nutri, hydra, sebo, sensitive do wyboru
      46 zł - cień do powiek w kremie
      49 zł - baza rozświetlająca
      Więc to nie jest prawda, że się traci. Po za tym można wziąć prezent za 20 zł - jakiś żel / szampon / odżywkę / mleczko / lakier do paznokci lub zbierać do 90 zł na 3 poziomie i odebrać sobie krem przeciwzmarszczkowy lub wodę z kwiatowej serii za 2 zł.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Małgorzatą, że jest wiele produktów, które mają cenę zbliżoną do 50zł. Zastanawiałam się także nad kremem do twarzy z serii Sensitive Vegetal z filtrem, bo często stosuję go w okresie wakacji, który kosztował 45zł.Także naprawdę można wybrać sporo kosmetyków. Zbieram pieczątki tak naprawdę przy okazji robienia zakupów, to dodatkowy plus od firmy , że możemy później wybrać dowolny produkt za darmo jeśli uzbieramy wymaganą ilość. Warto porównywać promocje sklepu internetowego ze stacjonarnym, bo faktycznie czasem online trafi się dużo ciekawsza oferta skierowana akurat indywidualnie pod nasz gust. Mimo wszystko doceniam sklep stacjonarny za kartę z pieczątkami, bo w tym roku mogę się cieszyć emulsją do twarzy po opalaniu za 16zł , gdzie zwykle kosztuje 66zł i nawet jeśli miałabym na nią rabat 50% to i tak zapłaciłabym więcej niż zaledwie 16zł za pełnowartościowy produkt.

      Usuń
  4. Myślę, że warto zawsze korzystać z wszelkich promocji, bez różnicy czy to spożywcze, tekstylne czy jeszcze inne produkty. Promocje pomagają nam zaoszczędzić gotówkę, ktora potem można przeznaczyć na cos innego.

    OdpowiedzUsuń