5 maja 2017

Energizująca mgiełka do ciała Morela & Rozmaryn


Informacje o produkcie:

Energizująca Mgiełka do ciała to prawdziwa przyjemność dla ciała i zmysłów. Odświeżający zapach moreli oraz wytrawny aromat rozmarynu sprawią, że poczujesz się jak na Lazurowym Wybrzeżu!

100ml

Moja recenzja:

Osoby, które czytały mój poprzedni post o serii morelowej już wiedzą, że jestem nią bardzo zachwycona. Mgiełka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Zapach jest naprawdę naturalny. Słodka, owocowa nuta. Świeża morela i odrobina rozmarynu jest tak aromatyczna, że kiedy tylko się nią spryskam każdy dookoła pyta czy mam przy sobie morele lub sok morelowy :)

Ostatnio idąc w góry usłyszałam od chłopaka, że teraz nie odpędze się od owadów bo pachnę jak drzewko owocowe w sadzie. 


Bardzo duży plus dla firmy za trwałość produktu! Na skórze,  po jednorazowej aplikacji zapach jest wyczuwalny do ok 2h. A po ok 4-5h nadal delikatnie go wyczuwam, więc całkiem nie ulatuje.
Na ubraniach utrzymuje się znacznie dłużej. Zapach jest wyczuwalny jeszcze następnego dnia.

Jeśli lubicie słodkie i owocowe nuty kojarzące się z wizytą w sadzie zakochacie się w tej mgiełce tak jak ja. Uwaga! Mgiełka jest mocna i zapach może drażnić osoby , które nie lubią tak słodkich aromatów. 


Obecnie walczę z alergią skórną, a dokładnie z bardzo mocnym przesuszeniem skóry, która reaguje alergicznie. Stosując mgiełkę w tym okresie  nie mam objawów wysypki, pokrzywki, także produkt nie podrażnia skóry. ( nie stosuję jednak mgiełki w miejscach podrażnionych )

Dla mnie cała seria to strzał w 10! Będę tęsknić za morelą kiedy skończy się lato a cała gama zostanie wyprzedana. 

Plusy produktu:
- trwały zapach
- łatwa aplikacja
- działa jak woda toaletowa 
- możliwość odświeżenia się w ciągu dnia 
- naturalny zapach
- wydajna 
- lekka, mieści się w małej torebce

Minusy produktu:
- brak


Uwagi: Ten zapach powinien zostać na stałe w ofercie, a nie być jedynie ofertą limitowaną. 

Moja ocena : 5/5
Cena produktu: 24,90zł 

Mgiełkę do ciała kupicie w linku poniżej :

Mgiełka do ciała Morela & Rozmaryn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz