19 marca 2017

MAILING SKLEP STACJONARNY MARZEC 2017

kliknij aby powiększyć 

Mailing na marzec 2017 dla stałych klientek sklepu stacjonarnego

W marcu za dowolne zakupy możemy wybrać jeden z trzech zapachów w miniaturze:
1) So Elixir
2) Naturelle
3) Neroli

Jeśli nasze zakupy wyniosą 69zł dodatkowo otrzymamy letnią kosmetyczkę na duże kosmetyki. Jest to idealna propozycja na wakacje.

Rabaty na marzec :

- 40% na 1 dowolny kosmetyk
- 2 w cenie 1 za dwa takie same kosmetyki
+ za samą wizytę otrzymamy 10ml kremu intensywnie nawilżającego z gamy Hydra Vegetal


Do gamy letnich zapachów dołączyła edycja limitowana : Morela i rozmaryn. Jeszcze nie miałam przyjemności zapoznać się z tą nutą, ale mam nadzieję, że jest bardziej Morelowa. Połączenie ziół z owocami nie do końca mi odpowiada. Czekam kiedy będzie szansa , żeby poznać tą nutę.

Ulotka zaprasza również do skorzystania z oferty specjalnej : Wiosenne zapachy Un Matin Au Jardin mają teraz wyjątkową cenę 39zł za 100ml .


Pojawił się także nowy tusz w ofercie 360 - Tusz zwiększający objętość ( w składzie znajdują się proteiny migdała ). Nie znalazłam jeszcze tuszu idealnego w ofercie Yves Rocher. Nadal na niego czekam, więc zapewnę przetestuję nowość w nadziei, że może tym razem przypadnie mi do gustu w 100% .


Ponownie ruszyła akcja poleć Yves Rocher swojej przyjaciółce. Do założenia karty stałego klienta możemy zaprosić każdego. Rodzinę , znajomych, również mężczyzn, ponieważ Yves Rocher ma także przygotowaną specjalną ulotkę i ofertę skierowaną właśnie dla panów.

Jeśli osoba polecona przez nas pojawi się w sklepie w celu założenia darmowej karty stałego klienta otrzyma gratis nawilżający krem do rąk z arniką Bio a my do 30 dni roboczych powinniśmy otrzymać wiadomość sms z gratisowym mleczkiem do ciała z masłem karite w zamian za polecenie.

Ulotka na marzec na pewno zachęca do odwiedzenia jednego ze sklepów stacjonarnych. Z pewnością skorzystam z oferty w tym miesiącu.


4 komentarze:

  1. W mojej ulotce gratis za samą wizytę jest próbka Serum Vegetal.

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej ulotce nie było żadnego gratisowego kremu. Ale plus za miniaturkę zapachu, fajny pomysł, żeby zapoznać się z perfumami i zobaczyć, co nam odpowiada, bo szczerze powiedziawszy, próbki w postaci perfumowanych chusteczek to nie do końca trafiony pomysł.
    Pozdrawiam, Stefka

    OdpowiedzUsuń
  3. Alexa
    Dostałam wczoraj ulotkę, ale na kwiecień. Marcowej nie otrzymałam. Na kwiecień jest torba podróżna (do kompletu, za 9.90) i gratis szampon do wyboru, oraz rabaty 30% na dowolny i 50% na wybrane (oferta w środku ulotki). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też taką dostałam - jestesmy Klientkami gorszej kategorii ;)

      Usuń