22 grudnia 2016

Woda toaletowa żurawina i migdał edycja limitowana


Opis produktu:

Woda toaletowa o świątecznym zapachu żurawiny i migdałów. Edycja limitowana.

Pojemność : 100ml

Moja recenzja :

Na początku mojej recenzji chciałabym poinformować wszystkich czytelników, że tegoroczne wody toaletowe z edycji świątecznej były do kupienia jedynie w wybranych sklepach stacjonarnych. Z uwagi na ograniczoną ilość rozeszły się bardzo szybko. Nie były dostępne w sklepie internetowym oraz ofercie wysyłkowej. Do pozostałych sklepów stacjonarnych dodawane były jedynie do zestawów. 
Z informacji od firmy dowiedziałam się, że otrzymali zbyt małą ilość perfum na całą Polskę. Firma podjęła więc decyzję o wprowadzeniu zapachów jedynie do większych miast ( zakup wody poza zestawem ). W pozostałych sklepach zostały dodane do specjalnie przygotowanych zestawów świątecznych. Mam nadzieję, że za rok taka sytuacja się nie powtórzy i każdy będzie mógł cieszyć się wybraną wodą toaletową z edycji limitowanej. 


Woda toaletowa żurawina i migdał spodobała mi się najbardziej. Gruszka w Czekoladzie zbyt szybko zmieniała się w zapach samej czekolady , która była dla mnie zbyt słodka i mdła, zaś mandarynki nie miałam okazji spotkać w sklepie stacjonarnym , w którym akurat byłam. Podejrzewam jednak, że zostałabym nadal wierna żurawinie, z którą od pewnego czasu się nie rozstaje. ( cała gama bardzo mi podpasowała ). 

Zapach od początku bardzo mi się podoba. Jest słodko-kwaśny i co najważniejsze nie jest intensywny.  
Wciąż doszukuje się nuty migdała, ale ilekroć nie zapoznaję się z nutą, tuż po aplikacji, czy kilkanaśnie minut później, nadal czuję jedynie aromat landrynek/cukierków ( zozole ).


Woda toaletowa utrzymuje się na ciele do max 1,5h, także niezbyt długo. Kiedy spryskam nią szalik lub glof , zapach czuć jeszcze dnia następnego. 

Plusem jest wydajność produktu. W cenie 39zł otrzymujemy 100ml flakonik, który mimo klasycznego mocno rozpalącego produkt atomizera nie sprawia, że woda szybko się kończy. Używałam jej już dosyć sporo, a obecnie ubyło jej zaledwie kilka ml. 


Troszkę mam żal, że nie było możliwośći zakupu mniejszej pojemności 20ml. Dużo szybciej się kończyły, ale śmiało mogłam je wrzucić do torebki i w każdej chwili użyć. Ze 100ml ciężkim flakonem raczej jest to niewykonalne. 

Plusy produktu:
- słodki a zarazem kwaśny oryginalny zapach
- wydajny
- brak reakcji alergicznej
- trwały po spryskaniu nim ubrań

Minusy produktu:
- brak

Woda toaletowa była edycją limitowaną, niestety trudno będzie ją już spotkać w sklepach stacjonarnych. Jest szansa,  że w sklepach pozostawały jeszcze świąteczne zestawy, które zapewne trafią niebawem na wyprzedaż. Także warto zaglądać do sklepów jeśli interesuje was jeden z trzech zapachów, może jeszcze się poszczęści!

Moja ocena 4,5/5 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz