21 grudnia 2016

Perfumowane mleczko do ciała Aromatyczna Mandarynka


Opis produktu:

Codzienna przyjemność z perfumowanym mleczkiem do ciała o wyjątkowym zapachu Aromatycznej Mandarynki. Zostało wzbogacone masłem Karite Bio oraz olejkiem ze słodkich migdałów. Jego lekka, płynna konsystencja zapewnia doskonałe wchłanianie i pozostawia skórę aksamitnie gładką i cudownie pachnącą.

Pojemność: 200ml

Moja recenzja:

Mleczko do ciała aromatyczna mandarynka zaskoczyło mnie od pierwszego użycia. Skóra pachniała jeszcze dnia następnego kiedy się obudziłam i była zaskakująco miękka. Moje nogi zimą naprawdę proszą się o dobre nawilżenie, a seria śwąteczna w tym roku nie zawiodła !

Zapach mleczka jest dużo słodszy niż żel do mycia rąk. Przypomina mi ciasto drożdżowe z cynamonem i skórką z pomarańczy. Kiedy jednak posmaruje nim całe ciało, wyczuwam mocny aromat cynamonu i goździków,który po kilku minutach zostaje przełamany słodką mandarynką.
Mleczko jest perfumowane, co sprawia, że ma dość mocny zapach. Jeśli nie jesteście zwolenniczkami perfumeryjnych nut, ten produkt może się okazać zbyt intensywny. 

Kiedy na dworze jest już zimno, świąteczne aromaty są mile widziane w mojej łazience. 
Mleczko stosuję tylko na noc przed snem, doskonale łączy się z moim ciepłym termoforem o zapachu lawendy:) Mimo tak dużej intensywności zapachów, za którymi nie przepadam w okresie letnim, śpi mi się bardzo dobrze, a rano pościel i piżama przepięknie pachną świętami. 


Cenię sobie także konsystencję produktu. Nieklejąca formuła, która wchłania się natychmiast po aplikacji bez pozostawiania tłustego i śliskiego filmu na skórze, to ogromna zaleta tego mleczka. 

Jak na 200 ml jest bardzo wydajny, a pięknie zdobiona etykieta produktu sprawia , że żal mi schować go szafki. 
Na półce w pokoju wygląda naprawdę świetnie :)


Plusy produktu:
- długotrwały zapach
- bardzo dobre nawilżenie skóry; również bardzo suchej 
- opakowanie idealne na prezent
- wydajne
- brak reakcji alergicznej 
- nieklejąca konsystencja 

Minusy produktu:
- brak 

Bardzo ciekawi mnie jeszcze zapach żurawina i migdał, który upodobałam sobie po zastosowaniu żelu peelingującego.Czy wy także skusiliście się na tegoroczne mleczka perfumowane ze świątecznej edycji? Jeśli tak podzielcie się swoimi opiniami w tym poście !

Moja ocena : 5/5
Cena produktu : 16,90zł

Produkt dostępny w sklepach stacjonarnych 
*jeśli produkt będzie dostępny w sklepie internetowym pojawi się link przekierowujący. 

2 komentarze: