24 maja 2016

Błyszczyk powiększający usta Sexy Pulp kolor Indyjski Róż


Opis produktu

Usta powiększone, nawilżone i ultra-błyszczące.
Usta mają piękny kształt i są idealnie podkreślone.

Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z rokitnika, witamina E i masło karité bio (z wyjątkiem koloru Kryształowego).

Rodzaj opakowania i wielkość
10 ml

Moja recenzja:

Błyszczyk zakupiłam w sklepie internetowym przy ostatnim zamówieniu. Jako, że to już moje 3 opakowanie ( za każdym razem inny kolor ) recenzja będzie krótka :)

usta pomalowane na raz
Kolor indyjski róż skojarzył mi się z ładnymi ustami Koreanek ( ostatnio mocno interesuje się kulturą koreańską ). Ciekawa byłam czy nie będzie zbyt "cukierkowy" jednak okazało się , że trafiłam z odcieniem w dziesiątkę. 


Na ustach kolor jest raczej delikatny, nie ma odcienia "słodkiego różu" a raczej lekką barwę koralową. Jeśli wpiszecie sobie w wyszukiwarkę nazwę "indyjski róż" wyskoczy wam paleta kolorów. Taki właśnie jest ten odcień na ustach, nieco różni się od tego w "tubce". 

indyjski róż paleta
Zapach jest bardzo słodki, przypomina mi wodne lody owocowe. Wyraźnie wyczuwam także eteryczną nutę rokitnika. 


Usta na zdjęciu powyżej pomalowane są dwukrotnie. Niestety zdjęcie nie oddaje prawdziwego koloru kosmetyku. Wstawiłam go aby pokazać wam jak soczyste są błyszczyki Sexy Pulp:) 


Delikatne drobinki są ledwo widoczne na ustach, jednak pełnią one ważną rolę w optycznym powiększeniu ust, które jest bardzo dobrze widoczne w szczególności kiedy pomalujemy usta dwukrotnie. 


Aplikator zrobiony jest z przyjemnej miękkiej gąbeczki, która nabiera odpowiednią ilość błyszczyku wystarczającą na jedną aplikację. 
Dodam, że plusem jest także pojemność błyszczyka. Jest naprawdę wydajny !

real kolor 
Plusy produktu:
- bardzo dobrze nawilża usta 
- trwały ( trwałość do 2h ) 
- wydajny ( duże opakowanie )
- piękna paleta kolorów
- słodki zapach
- wygodna aplikacja 

Minusy produktu:
-mogą się do niego przyklejać kosmyki włosów ( ale to maleńka uwaga )


Smak błyszczyka jest lekko kwiatowy, także nie każda kobieta może się do niego przekonać, o czym pisałam we wcześniejszych recenzjach. Mimo wszystko uważam, że ta seria jest godna swojej ceny i warto mieć w swoim posiadaniu chociaż jeden kolor z tej właśnie gamy :)


Moja ocena : 5/5
Cena produktu : 43zł 

Błyszczyk kupicie w linku poniżej :

Błyszczyk powiększający usta Sexy Pulp kolor Indyjski Róż

10 komentarzy:

  1. Nie wiem gdzie napisać, więc napiszę tu: czy wiesz może, co się stało ze stroną www Yves Rocher? Jest inna, dużo gorszy układ, bez porównania mniej funkcjonalna, a do tego zniknęły prezenty za próg 39 zł- teraz jest tylko za 109 zł. Aż tyle zmian na gorsze? Kto im to tak skaszanił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie masakra:/:/. Co z prezentami od 39zl???

      Usuń
    2. W wersji na telefon jest po staremu... Ale na dużej stronie faktycznie nie ma prezentów od 39zl mimo, ze oferta prezentów niby ta sama

      Usuń
    3. nie wiem kto to opracowuje i na jakiej zasadzie. w porównaniu do stron zachodnich nawet promocje sa denne. tam nawet zielone punkty mozna dostac w promocji,a tu nic. prezent dopiero po zakupie za 109zl? gratuluję! poprawa na gorsze. czas wrocic do wysyłkowej bo tam chociaż promocje są lepsze.

      Usuń
    4. Moje drogie czytelniczki z tego co wiem strona przechodzi modernizacje, mogą przez kilka dni nie działać jeszcze kody i prezenty, jednak myślę, że będzie to czym prędzej naprawione. Postaram się jutro napisać stosownego e-maila do firmy i dowiedzieć się czy będą prezenty od 39zł czy nie i jak to wygląda.

      Usuń
    5. Prezenty od 39 zł dzisiaj wróciły do sklepu internetowego. Ale ja mam problem w ogóle z uruchomieniem strony. Adres bezpośredni nie dziala, dopiero przed wyszukiwarkę Google udaje się wejść na stronę. Tak już pozostanie?

      Usuń
    6. U mnie wchodzi, także najepiej jak spróbójesz wyczyścić ciasteczka strony w swojej przeglądarce. Powinno pomóc. Jeśli nie, to z pewnością zostanie ten błąd naprawiony.

      Usuń
    7. Wyczyścilam, pomogło. Dziękuję ☺

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Bardzo dobry błyszczyk, sama go używam, dodatkowo jeżeli któraś chciałaby kupić coś taniej w drogerii internetowej czy stacjonarnej to polecam http://kupon.pl/ wystarczy wejść wpisać nazwę drogerii i wyskakują rabaty na produkty, często na produkty z firmy Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń