29 kwietnia 2016

Zmysłowy peeling cukrowy do ciała wanilia


Opis produktu

Peeling do ciała z naturalnymi drobinkami peelingującymi. Wyjątkowa formuła, która peelinguje i odżywia skórę jednym gestem. Nuta wanilii uprawianej według tradycji z Wyspy Bourbon otula ciało i zapewnia efekt zmysłowości.

Działanie
Skóra jest gładka, odżywiona i delikatnie pachnąca.

Składniki
Składniki pochodzenia roślinnego: masło Karité, gliceryna roślinna, cukier trzcionowy bio
Formuła zawiera ponad 97% składników pochodzenia naturalnego
Słoik zawiera plastik pochodzący z recyklingu
Bez olejów mineralnych, bez barwników, bez parabenów

Sposób użycia
Nakładać na zwilżoną skórę i masować.
W celu uzyskania bardziej intensywnego efektu peelingu, nakładać na skórę suchą. Do stosowania 1-2 razy w tygodniu.

Rodzaj opakowania i wielkość
150ml

Peeling do ciała z gamy Plaisirs Nature to najnowsza propozycja od firmy. Ze wszystkich nowości to właśnie ten peeling ciekawił mnie najbardziej. 
Po otwarciu wieczka niemal od razu wyczuwalny jest słodki waniliowy zapach. Podobnie mam kiedy otwieram opakowanie z laską waniliową. Zapach peelingu jest zbliżony do naturalnej wanilii, nie jest chemiczny i bardzo przypomina mi lody waniliowe. 


Sama aplikacja jest mało praktyczna. Peeling jest bardzo twardy jak margaryna, jego gęsta konsystencja sprawia, że bardzo ciężko go wyjąć ze słoiczka i wmasować w ciało. Konsystencja "margaryny" jest najbliższa moim skojarzeniom. Używanie tego peelingu nie sprawia mi przyjemności, bo mam wrażenie, że wsmarowuje w siebie produkt spożywczy. Dla ułatwienia polecam potrzymać zamknięte opakowanie pod wrzącą wodą ( peeling troszkę się rozpuści i będzie go łatwiej aplikować ). Taki sam problem jest ze spłukaniem kosmetyku. Ile bym się nie starała go spłukać wciąż mam wrażenie, że pozostaje na ciele, co niestety jest prawdą , ponieważ po kąpieli dotykając ciała zostaje pod moimi paznokciami biały osad, który świadczy o tym, że produkt nie do końca się spłukał. Dopiero porządne wytarcie ręcznikiem daje mi poczucie czystej skóry. 


Jestem trochę zawiedziona także samym działaniem "peelingującym". Poczucia, że używam peelingu niestety nie mam, jednak skóra po wyjściu z prysznica jest bardzo miękka i odżywiona ( proponuje nie używać peelingu do dłoni, ponieważ w tym wypadku lekko je wysusza ).


Trzeba przyznać, że kosmetyk faktycznie nawilża i wygładza skórę, ale efektu oczyszczenia i złuszczenia martwego naskórka po jego użyciu nie doświadczyłam. 
* Nie używałam peelingu na suchą skórę jak radzi producent, także z chęcią przed kolejną kąpielą zastosuję się do porady i zaktualizuję post. 

Z pewnością peeling można nazwać raczej " odżywczym masłem do kąpieli ". Niestety mnie kosmetyk nie przekonał. Szkoda, bo spodziewałam się kolejnego rewelacyjnego peelingu z Yves Rocher po znanej już morelce. 

Plusy produktu :
- naturalny zapach
- piękne etykiety produktu i ładne opakowanie w postaci plastikowego słoiczka  
- dobre nawilżenie i wygładzenie skóry 
- nie pozostaje na dnie brodzika 

Minusy produktu :
- nie spełnia roli peelingu
- zbyt gęsta konsystencja utrudniająca aplikacje
- ciężko się spłukuje 
- mało wydajny ( do 10 aplikacji ) 


Podsumowując waniliowy peeling nie wyląduje na mojej półce bestsellerów. Niestety nie skuszę się na jego zakup mimo wcześniejszych planów powiększenia serii o kokos i mandarynkę. Jak dla mnie zbyt gęsty i mało wydajny produkt jak na cenę 41,90zł . Jeśli poszukujecie naprawdę dobrego peelingu zachęcam do zakupu Roślinnego peelingu z pestek moreli, który jest obecnie moim faworytem. Jeśli lubicie jednak powiększać swoją kolekcję o nowe zapachy wypróbójcie cukrowy peeling wanilia bourbon, być może u was kosmetyk spotka się z większą aprobatą. 


Moja ocena : 2,5/5
Cena produktu: 41,90zł 

Produkt kupicie w linku poniżej :

Zmysłowy peeling cukrowy do ciała wanilia

2 komentarze:

  1. Szkoda, ze nie działa jak peeling, bo opakowanie wygląda naprawdę kusząco i można się nieco rozczarować...

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kokosowy i wiele do dodania,a może sprostowania recenzji. Bardziej powinno się nazwać produkt odżywczo-peelingującym masłem do ciała. Stosuję na suchą skórę przed kąpielą. Bogata gęsta konsystencja-nie mam problemu z aplikacją, nabieram małe porcje, lekko rozcieram w dłoniach i wmasowuję w poszczególne partie ciała. odżywia i pobudza skóre nie wysuszającjej.Działanie peelingująco-pielęgnujące. Różni się od typowych peelingów ale według mnie na plus. łatwo zmyć podczas kąpieli. Każdy sklep stacjonarny dysponuje testerem. Warto poprosic o nałożenie odrobiny produktu i przetestować w domu. Dla mnie na plus. cena może i wysoka, ale kupiona w zestawie z żelem pod prysznic wypadł całkiem przystępnie.

    OdpowiedzUsuń