4 kwietnia 2016

MAILING KWIECIEŃ SKLEP STACJONARNY

Kliknij aby powiększyć 
W kwietniowej ulotce sklepu stacjonarnego za dowolny zakup możemy wybrać jako prezent jeden szampon roślinny. Świetnie się składa, bo akurat chciałam wypróbować szampon z nagietkiem, którego recenzję chciała przeczytać jedna z czytelniczek.

Rabaty:
-30% na 1 dowolny kosmetyk 



+ specjalna oferta w środku ulotki


Kliknij aby powiększyć
Kliknij aby powiększyć

Specjalna oferta:

-40% na 1 dowolny krem przeciwzmarszczkowy
-35% na 1 dowolny kosmetyk do pielęgnacji twarzy
-50% na 1 wodę Naturelle 
-50% na 1 dowolny podkład lub puder
-40% na 1 dowolną wodę toaletową dla mężczyzn
-GRATIS mydłko peelingujące przy zakupie balsamu do ciała z serii PN



W sklepach pojawiła się już nowa odsłona serii Plaisirs Nature. Całkiem nowe zapachy!

1. Kokos
2. Malina i mięta pieprzowa
3. Mango i kolendra
4. Wanilia
5. Migdał i Kwiat Pomarańczy 
6. Lawenda i Jeżyna

Oferta ważna do 30/04/16

* Przepraszam za słabą jakość zdjęć oferty, ulotkę otrzymałam dopiero dzisiaj na wieczór także jutro pozmieniam zdjęcia na bardziej wyostrzone

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię produkty do włosów YR i od nich właściwie zaczęła się moja przygoda z tą firmą:) Przez długi czas nie miałam do niej dostępu ale jak już odkryłam sklep internetowy to przepadłam:)teraz używam głównie Yves Rocher:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz może jak skorzystać z oferty mailingu do sklepu stacjonarnego bez kuponów? Zmieniłam adres już kilka miesięcy temu w Yves Rocher, ale ulotki nadal nie przychodzą:( a bardzo chcę kupić perfum :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejdż do sklepu, jeśli masz karte stałego klienta powiedz jaka jest sytuacja powinni wystawić ulotkę zastępczą , możesz jeszcze raz wypełnić kwit zmiany adresu .

      Usuń