13 kwietnia 2016

Krem wygładzający na dzień do skóry mieszanej Serum Vegetal

Opis produktu

Kosmetyk dla kobiet szukających kremu, który redukuje zmarszczki i drobne bruzdy, pozwala skórze odzyskać blask, a równocześnie nie powoduje błyszczenia się skóry mieszanej.

Lekka i nawilżająca formuła poprawia koloryt skóry, redukuje błyszczenie się, a pory wydają się mniejsze.

Składniki
Wyciąg z przypołudnika kryształowego, nazywany Rośliną Życia pobudza w skórze mechanizmy komórkowe do przeciwdziałania zmarszczkom. Formuła zawiera ponad 93% składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera olejów mineralnych i parabenów.

Rodzaj opakowania i wielkość
40 ml

Moja recenzja:

O krem wygładzający Serum Vegetal zapytałam firmę jakiś czas temu.Byłam bardzo ciekawa efektu wygładzenia i zmatowienia cery, dziękuję, że miałam możliwość go przetestować.Krem stosuję już dwa miesiące, w tym czasie odstawiałam go na 2-3 dni ok 3 razy, ponieważ miałam pewne podejrzenia. 

Zacznę od początku...
Krem w wygodnej tubce z aplikatorem. Zapach klasyczny dla lini serum vegetal ( landrynkowy, dość intenstywny ), barwa pudrowa. Konsystencja kremu lekka i nieklejąca. 


Z całą pewnością ogromny plus dla opakowania. Miękka tubka i bardzo wygodny, higieniczny aplikator.


Jeśli chodzi o samo działanie kremu, to mam pewne zastrzeżenia. Samo nawilżenie i wygładzenie faktycznie jest widoczne, ale dla osób , które nie bardzo lubią stosować w ciągu dnia kremy o instysywnym zapachu, kosmetyk może okazać się lekko drażniący. Strefa T ( czoło , nos , broda ) faktycznie mniej się świeciła, ale efekt był krótkotrwały i po zaledwie godzinie cera wyglądała jak przed nałożeniem kremu.


Zauważyłam także, że stosując krem zaczęły pojawiać się wypryski ( najczęściej w tym samym miejscu w okolicach ust i nosa ).Odstawiałam krem trzykrotnie, wtedy niedoskonałości zanikały. Wracając do produktu po kolejnych kilku dniach miałam ponowny wysyp nieproszonych gości na twarzy. Mimo zadowalających efektów nawilżających oraz lekkiego zmatowienia , nie mogłam pozbyć się niedoskonałości. Być może jakiś składnik kremu działa tak na moją cerę, która reaguje powstawaniem wyprysków.

Przepraszam z góry za brak zdjęcia składu, ale  przy przeprowadzce omyłkowo wyrzuciłam opakowanie ( papierowe pudełko ). 

Plusy produktu:
- wygładzenie, wyrównanie kolorytu skóry twarzy
- wygodna aplikacja
- wydajność
- nieklejąca konsystencja, szybko się wchłania
- lekkie zmatowienie

Minusy produktu:
- mocny zapach, może niektórym przeszkadzać 
- krótkotrwały efekt matujący
- podczas stosowania kilkakrotnie pojawiły się niedoskonałości w postaci wyprysków 


Podsumowując krem sprawdzi się u osób z cerą normalną. Osoby mające cerę tłustą i mieszaną mogą czuć, że krem nie dokońca spełnia ich oczekiwania. Jest to jednak moja osobista opinia. 

Moja ocena: 3/5
Cena produktu: 65zł 

Krem zakupicie w linku poniżej :

Krem wygładzający na dzień do skóry mieszanej Serum Vegetal

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawił mnie efekt matujacy i działanie kremu. nawet elixir 7.9 na dzień do cery mieszanej w moim wypadku tez nie działa. I chyba odpuszczę sobie zamówienie powyższego. Może bardziej sprawdzi się sebovegetal? choc i w tym wypadku mam wątpliwwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam szczerze, że z kremów Yves Rocher na faktycznie długotrwały i zadowalający efekt matujący nie trafiłam.Chociaż uważam, że jak wybierać to krem z serii sebo vegetal sprawdził się u mnie najlepiej http://myyves-rocher.blogspot.com/2014/01/zel-krem-przeciw-niedoskonaosciom-sebo.html

      Usuń
  2. Dzięki za opinię, właśnie zastanawiałam się nad nim. Ale skoro pojawiają się niespodzianki, to podziękuję. Moja cera ma skłonności do wyprysków :( Nawet po Sebo Vegetal mnie wysypywało :(

    OdpowiedzUsuń