31 marca 2016

Jedwabisty szampon odżywczy do włosów suchych


Opis produktu

Szampon wzbogacony o mleczko z owsa o właściwościach odżywiających i łagodzących. Produkt sprawia, że włosy są miękkie, odżywione i jedwabiste.

Działanie
Formuła bez silikonu, aby odżywić włosy nie obciążając ich.

Składniki
Składnik aktywny
Mleczko z owsa: odżywia i łagodzi.


Moja recenzja:

*Recenzja na podstawie wywiadu z moją mamą, która stosuje ten szampon.

Szampon do włosów z owsem ma naturalny , słodkawy zbożowy zapach i perłową średnio gęstą konsystencję. Duża wygodna tuba wystarcza na długo, a cena za wysoką jakość produktu jest bardzo atrakcyjna. ( 11,90zł ).

Mam cienkie i suche włosy, więc zdecydowałam się na wybór odżywczego szamponu aby je odbudować i nadać im lekkości. Czy szampon z mleczkiem z owsa się sprawdził ?

Z pewnością warto docenić jego dobry skład, mimo, że szampon nie pieni się jak kosmetyki drogeryjne to bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i nadaje połysk włosom. 



Po dwóch tygodniach od stosowania szamponu zniknęły rozdwojone końcówki, a włosy odżyły. Są lekkie i dobrze się układają, a przy okazji przyjemnie pachną . Szampon może stosować cała rodzina, jest delikatny , nie podrażnia a zapach jest bardzo neutralny. 

Plusy produktu :

- włosy są miękkie i lśniące
- świetnie radzi sobie z rozdwojonymi końcówkami
- wydajny
- delikatny neutralny zbożowy zapach
- polecany dla całej rodziny
- nie podrażnia, nie uczula 

Minusy produktu:
- brak 

Podsumowując szampon idealny dla wszystkich osób, które poszukują produktu, który obuduje włosy na całej ich długości. Nie plącze włosów i nie powoduje, że po kąpieli i wysuszeniu są oklapnięte i źle się układają. Jest to jeden z lepszych szamponów od Yves Rocher jakie miałam okazję wypróbować. 

Polecam zwłaszcza do długich cienkich włosów pozbawionych blasku i miękkości, a także dla wszystkich pań , które miewają kłopoty z rozdwajającymi się końcówkami. Podoba mi się , że szampon sprawia, że włosy stają się puszyste. Mam również skłonności do łupieżu, wcześniej stosowałam nową odsłonę szamponu przeciwłupieżowego, ale niestety okazał się dużo słabszy od jego poprzednika. 

Pozostaję przy szamponie z mleczkiem z owsa, obecnie nie zamierzam zmieniać go na inny. 

Dobrze jest używać szamponu + odżywki dla wzmocnienia efektu
Recenzja odżywki w linku poniżej:

http://myyves-rocher.blogspot.com/2013/05/jedwabista-odzywka-z-wyciagiem-z-owsa.html

Moja ocena : 5/5
Cena produktu : 11,90 zł 

Szampon kupicie w linku poniżej :

Jedwabisty szampon odżywczy do włosów suchych

8 komentarzy:

  1. Minusem zdecydowanie jest fakt rozdwajającej się w butelce emulsji. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie zauważyłam takich problemów, być może to wina temperatury w łazience? Czy wstrząśnięcie tubką nie pomaga?

      Usuń
    2. Używam tego szamponu od dawna i nigdy nie miałam takiego problemu :)

      Usuń
  2. wąchałaś już nowe plaisir nature? wiesz czy planują wypuścić wody toaletowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wody toaletowe, ale tylko dla 4 zapachów. W stacjonarkach są już dostępne - dwie pojemności 20 ml 19,90 i 100 ml za 35,90 zł. W sklepie stacjonarnym są tylko pojemności 20 ml, ale jeszcze niedostępne.

      Usuń
  3. wiecie może czy są jakieś nowe ciekawe kody rabatowe w YR?

    OdpowiedzUsuń
  4. W zyciu nie uwierze ze po 2 tygodniach znikaja rozdwojone koncowki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja została sporządzona na podstawie wywiadu z moją mamą. Na pytanie o końcówki odpowiedziała dziś, że nie ma mocno uszkodzonych końcówek ponieważ nie farbuje włosów ale po 2 tygodniach poprawił się znacznie wygląd jej włosów również końcówki są odżywione, także nie należy brać opinii dosłownie ponieważ każdy ma inny rodzaj włosów i różne uszkodzenia.

      Usuń