25 lutego 2016

Żel pod prysznic Liście werbeny

Kliknij aby powiększyć 
Opis produktu :

Na nowo odkryj pod prysznicem cytrynową świeżość Werbeny. Żel pod prysznic wzbogacony w aloes bio sprawi, że Twoja skóra będzie miękka i delikatnie pachnąca.

Wielkość : 200 ml

Moja recenzja : 
Kliknij aby powiększyć
Żel pod prysznic liście werbeny to najnowsza odsłona popularnej gamy zapachów Un Matin Au Jardin ( poranek w ogrodzie ). Perfumowany żel pachnie jak trawa cytrynowa. Troszkę kwaskowato ( przypomina mi cytrynkę do herbaty w płynie ) , po uzyskaniu piany wyczuwallne są także lekkie trawiaste nuty. 

Żel dobrze się peni i jest wydajny, jednak sam zapach jest dla mnie zbyt sztuczny. Podczas spłukiwania produktu na moim ciele pozostaje zapach przypominający produkty do czyszczenia łazienki ( mieszkanka cifu z zapachem do łazienek ). Zdecydowanie lepiej pachnie w butelce. 

W kwestii nawilżenia mam również spore zatrzeżenia. Niestety żel nie ma właściwości nawilżających, odczuwam natomiast lekkie wysuszenie skóry po wyjściu z pod prysznica. 



Plusy produktu:

- wydajny
- wiosenna etykieta 
- trwały zapach 

Minusy produktu:

- lekko wysusza skórę
- chemiczny zapach 




Podsumowując, żel jest uniweralnym produktem, który z pewnością mogą stosować również mężczyźni. Polecam dodatkowo używać balsamu do ciała bezpośrednio po wyjściu z prysznica, aby zapoobiec wysuszeniu skóry. 

Moja ocena : 3/5 

Produkt kupicie w linku poniżej :

Żel pod prysznic liście werbeny

7 komentarzy:

  1. un matin au jardin - poranek w ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byłam jeszcze konsultantką mówili także spacer:) ale zaraz poprawię.

      Usuń
  2. szkoda , że do końca się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sprawdził się u testerki,co nie znaczy,ze nie sprawdzi się u innych osób. po raz kolejny zapominamy,że to subiektywne oceny i trudno tu dyskutować o obiektywizmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie, każdy ma inną skórę i preferencje co do zapachu. Ile ludzi tyle upodobań, dlatego zawsze trzeba przekonać się czy produkt nam odpowiada.

      Usuń
  4. Mnie też ten żel wysusza. Zapach nie jest zły, ale woda pachnie dużo lepiej :-) Żelu używałam w duecie z nowym mleczkiem z owsem i moja skóra znosiła to dobrze, ale i tak połowa żelu wylądowała na umywalce jako mydło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio jako gratis z ulotki dobrałam sobie żel zielona herbata, bo ten był dla mnie zbyt intensywny, cytrusowy....a wersja cytrusy już zupełnie przypominała mi Cif :D
    Czekam na recenzję peelingu bo planuję go zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń