10 grudnia 2015

WYNIKI KONKURSU Słodkie Urodziny CZĘŚĆ 2


KOCHANI CZYTELNICY !

Niestety dwie laureatki konkursu nie wysłały w wymaganych 7 dniach roboczych swoich danych osobowych, więc postanowiłam wyłonić dwie nowe osoby i podarować im pozostałe nagrody.

Nagrodę numer 2 zdobywa pani o nicku : tusqa1821 za historię z tortem urodzinowym córeczki:

Ja mam takie skromne wspomnienie.
Zostałam na lodzie i musiałam zrobić dla córki tort od podstwaw kompletnie sama. To był mój pierwsz tort w życiu. Byłam zestresowana. Miało być dużo ludzi ( mam dużo rodzeństwa i mąż również ) . Bałam się jak zasmakuje............A córka powiedziała; ,, Mamuś to najpiękniejszy i najlepszy tort jaki w życiu miałam" :-D To nic że to były jej dopiero 5te urodziny :-) Ja urosłam o dobre pół metra i przestało mnie martwic czy innym smakuje. Ona była najważniejsza.


Nagrodę numer 3 zdobywa pani Anna Hałat za swoją obrazkową historię z kotełem:D


Tradycyjnie czekam 7 dni od ogłoszenia wyników na podanie danych tele-adresowych abym mogła nadać nagrody . 

Dane proszę wysłać na e-mail:

2 komentarze: