21 grudnia 2015

Olejek do kąpieli Aromatyczna Wanilia

Opis produktu

Charakterna i aromatyczna wanilia sprawia, że pielęgnacja ciała staje się jeszcze bardziej przyjemna.

Każda osoba obdarowana kosmetykami Świątecznej Edycji Limitowanej z pewnością je pokocha.
 
Buteleczka 150 ml  

Moja recenzja:

Olejek do kąpieli aromatyczna wanilia otrzymałam od firmy w ramach testowania produktów. 
Byłam go bardzo ciekawa, bo sprawiał wrażenie idealnego zastępcy olejku pod prysznic Hammam. 
Na stronie czytamy: zmienia się w mleczną piankę. Niestety możemy pozostać tylko przy słowie "mleczna" , ale pianka to z pewnością nie jest:) To raczej mleczny kożuch z mleka, który jest ledwo widoczny i wcale się nie pieni.   
Wypróbowałam olejek pod prysznicem aplikując bezpośrednio na ciało, jak również jako płyn do kąpieli. Posiadam głęboki brodzik, do którego nalałam wodę i wlałam olejek. Woda lekko zmętniała i zrobiła się "mydlana" , ale nie zmieniła znacząco barwy. ( przypominam, że jest to tylko brodzik, dużo mniejszy od wanny ). Po 2 olejek jest bardzo niewydajny. Trzeba wlać na ciało lub do wanny połowę buteleczki, żeby poczuć , że używamy kosmetyku do kąpieli. 
to właśnie ta "mleczna pianka ":P
Kolejnym minusem jaki zauważyłam w kosmetyku jest wszechobecna etykieta z papieru. Rozumiem jakby jeszcze cała się odklejała za pierwszym razem i po kłopocie, ale niestety roluje się zostaje na palcach, wszędzie się roznoszą paprochy po etykiecie....bardzo tego nie lubię :(


Sam zapach jest bardzo przyjemny i to ratuje tak naprawdę ten kosmetyk. To słodka ciasteczkowa nuta , w sam raz na święta. Olejek nawilża ciało na bardzo krótko. Porównując go  do olejku z hammam o niższej cenie ( często jest na promocji ), wypada znacznie gorzej. 

Plusy produktu:

- świąteczny zapach waniliowych wypieków 
- opakowanie z dozownikiem kropli 

Minusy produktu:

- słabe nawilżenie
- słabo wydajny
- wysoka cena 29,90zł
- bardzo mała pojemność
- kiepska piana ( praktycznie nie powstaje ) 



Podsumowując olejek niestety nie należy do udanych kosmetyków limitowanych. Pozostaje wierna olejkowi pod prysznic z olejkiem arganowym.


Moja ocena : 2/5

Produkt kupicie w linku poniżej:


10 komentarzy:

  1. A jak wygląda skład olejku? Czyżby sama parafina? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tej serii większość produktów, także na olejek się nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. parafina parę zł kosztuje w aptece :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy dostałaś już nową ulotkę do sklepu stacjonarnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dostałam ale nie mam jak zrobić nowego posta, ponieważ leże z wysoką gorączką w łóżku, jak tylko dojdę do zdrowia nadrobię wszystkie posty.

      Usuń
  5. Może jakiś kod rabatowy obejmujący zielone punkty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie jestem chora nie mam jak sprawdzić czy kod obejmuje zielone punkty ale wpisz SEXY16 przy zakupach od 199zl rabat -100zł + tusz sexy pulp gratis

      Usuń
    2. Wracaj do zdrowia kochana :-)

      Usuń
  6. Nie obejmuje niestety :-(

    OdpowiedzUsuń