7 października 2015

Maska przeciw oznakom starzenia Anti Age Global

Opis produktu

Maska przeciw oznakom starzenia to innowacyjny gest, aby działać na wszystkie oznaki starzenia się skóry.Zmarszczki są zredukowane, skóra jest nawilżona, jędrna i odzyskuje blask. Skóra sprawia wrażenie ładniejszej i widocznie młodszej.

Wystarczy 15 minut, aby zapewnić wyjątkowy efekt.
 
Składniki
Formuła zawiera ponad 97% składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera barwników, silikonów, olejów mineralnych ani parabenów.
 
Moja recenzja:
Maseczkę Anti Age Global otrzymałam na konferencji Yves Rocher w Warszawie. Nie jestem typem kobiety kochającej zabiegi na twarz. Raczej unikam maseczek, stosuję je sporadycznie. Jestem raczej leniwa w tych sprawach:) 

Po ciekawym wykładzie na konferencji i prezentacji maseczki wszystko zapowiadało się olśniewająco. Szybki efekt świeżej i jędrnej cery, już po 15 minutach ! Szybka kuracja odnawiająca przed wieczorną imprezą, wyjściem do znajomych itd. Nie ukrywam, że po prezentacji byłam ogromnie ciekawa tej maseczki. 


Na oczyszczoną twarz nałożyłam żelową maseczkę, która składa się z dwóch części. Przyznaję, że aplikacja wcale nie jest taka łatwa jak się wydaje. 
 
 
Mocno nasączona żelowa maska kleiła się do dłoni, konsystencja ciekła mi po rękach, a dopasowanie jej do mojej twarzy troszkę trwało. Po tej "krótkiej" walce usiadłam spokojnie i relaksowałam się przez 15... no niestety, przez 7 minut. 
 
 
Z początku maseczka dawała przyjemne uczucie chłodzenia, ale po 7 minutach moja twarz niestety zareagowała alergicznie :( Pieczenie i swędzenie na podbródku, policzkach, nosie i czole narastało z minuty na minutę. Przetrwałam 15 minut i ściągnęłam maseczkę wmasowując resztkę produktu. Zauważyłam drobne czerwone plamy na brodzie i czole, oraz na prawym policzku. Przez dobre 15 następnych minut swędziała mnie cała broda, później wszystko się uspokoiło. Czerwone plamy zeszły w ciągu następnej godziny. 
 
Konsystencja maseczki przypomina mi wodnisty transparentny żel  ( jak w kosmetykach do mycia rąk bez użycia wody ) i jest bezzapachowa.
 
 
Czy zauważyłam spektakularny efekt po użyciu maseczki? Niestety jak za cenę 42 zł ( jeśli mowa o regularnej cenie ) maseczka mnie nie przekonała. Zauważyłam rozjaśnienie cery i z pewnością czuć było, że maseczka ujędrnia twarz. Niestety wystąpienie reakcji alergicznej kompletnie ją u mnie dyskwalifikuje. W sumie zdziwiłam się, że alergia wystąpiła, ponieważ od dłuższego czasu stosuję gamę Anti Age Global ( krem na dzień i na noc ) i nie miałam takich nieprzyjemności. 
 
 
Dodam także, że kolejnego dnia od użycia maseczki wyskoczyły mi na brodzie niedoskonałości. Strefa T po ściągnięciu maseczki bardzo mocno się świeciła. . Dochodzę więc do wniosku, że panie mające cerę mieszaną jak ja lub tłustą, nie będą zadowolone z efektów działania maseczki. Do dziś nie mogę zmatowić cery, która nadal strasznie się świeci :/ ( od użycia maseczki minęło 48h ) 


Być może tego typu maska sprawdzi się u pań mających cerę normalną i suchą, bez skłonności do alergii. Jest mi dodatkowo przykro, że pierwszy raz odkąd prowadzę blog oceniam produkt po produkcie bardzo nisko. Mam nadzieję, że kolejny kosmetyk z nowości pozytywnie mnie zaskoczy.
 
Plusy produktu :
 
- rozjaśnienie cery
- ujędrnienie 
- formuła bezzapachowa
 
Minusy produktu:
 
- ciężka aplikacja 
- reakcja alergiczna ( swędzenie, pieczenie, czerwone plamy )
- wysoka cena 
- uczucie przetłuszczonej cery, szczególnie w strefie T
- po 12 h pojawienie się niedoskonałości 
 
Dodatkowe uwagi:
Dla zwiększenia efektu chłodzenia, maseczkę można na godzinę przez użyciem włożyć do lodówki. 
 
Moja ocena : 2/5 
 
Produkt kupicie w linku poniżej :
 
 
Miałyście okazję stosować już tą maseczkę? Jak się u was sprawdziła?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz