12 września 2015

MAILING WRZESIEŃ 2015 Sklep internetowy ZNAMY PREZENT NIESPODZIANKĘ:)


Od 7.09 w sklepie internetowym obowiązuje już nowa wrześniowa oferta. Do każdego zamówienia firma dołącza darmowy kalendarzyk książkowy. Wszystkie panie, które nie miały okazji otrzymać go w mailingu stacjonarnym, otrzymają kalendarz przy zakupach internetowych. 



Kiedy nasze zamówienie wyniesie 39zł otrzymamy możliwość wybrania jednego z 5 prezentów + możliwość zasadzenia drzewa !

1. Pomadka Grand Rouge ( jeden kolor z trzech propozycji ) 
2. Woda Un Matin Au Jardin  - Róża 
3. Baldam odbudowujący do skóry bardzo suchej z masłem karite 
4. Prezent niespodzianka -----> KLIKNIJ TUTAJ <------- i dowiedz się co w tym miesiącu kryje się pod niespodzianką :)Ja bym chętnie decydowała się na prezent niespodziankę , ponieważ znam i cenię sobie produkt. 


5. Prezent dla mężczyzny do wyboru jeden z dwóch balsamów po goleniu : do cery wrażliwej lub odświeżający. 
6. Zasadź drzewo - zdecyduj się nie odbierać prezentu w zamian za posadzenie jednego drzewa razem z fundacją Yves Rocher. 



We wrześniu pula prezentów za zamówienie powyżej 109 zł znacznie się powiększyła :) Tym razem mamy aż 4 opcje wyboru :

1. Zegarek na rękę 
2. Krem przeciwzmarszczkowy Anti Age Global SPF 20
3. Krem regenerujący na dzień i na noc z wyciągiem z nagietka 
4. Możliwość rezygnacji z prezentu na rzecz zasadzenia aż 3 drzew z fundacją Yves Rocher w celu ochrony środowiska. 



Oferta Specjalna przy zamówieniu od 89zł 

Zestaw biżuterii w cenie 22.90zł lub kuferek : pielęgnacja dłoni i stóp z mini kosmetyczką i zestawem produktów w cenie 22.90zł. 
Wiem, że bardzo często wybieracie kuferki z produktami, więc i w tym miesiącu firma zaprezentowała możliwość zakupu ciekawego zestawu. 

Oferta mailingowa będzie aktywna do 11 października 2015 

AKTUALNE KUPONY :


Kod promocyjny: CZAS
Dowolny produkt za 0zł przy zakupach za min.99zł

Oferta ważna do 30.09 do północy



RAB20 przy zakupach od 49zł obniży koszyk o 20 zł, RAB40 przy zakupach od 119zł obniży koszyk o 40zł oraz RAB60 przy zakupach od 159zł obniży kwotę o 60zł. Oferta ważna do 29.09.2015

FREE09 - darmowa dostawa od 79 zł. Zestawy dla Ciebie oraz produkty stanowiące Ofertę specjalną nie wliczają się do wartości zamówienia od której promocja jest aktywna. 

YR50 - rabat 50 zł przy zamówieniu od 149 zł. Nie obejmuje produktów oznaczonych Zielonym punktem, zestawów dla Ciebie oraz produktów stanowiących Ofertę specjalną. Produkty te nie wliczają się również do wartości zamówienia od której promocja jest aktywna.

DEMAQ - płyn do demakijażu Pur Bleuet gratis przy zakupie dowolnej kredki do oczu
Oferta obowiązuje do 30 września br. 


Aktualizacja nowych kuponów rabatowych jest odświeżana na bieżąco! Proszę zaglądać:) 


25 komentarzy:

  1. Działają też kody z Zielonej Księgi Urody. Najlepszy jest 509461 - 3 produkty w cenie 2, działa na wszystko, nawet produkty przecenione :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-) Ja czekam na kod - 100zł. Zawsze korzystam :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie o kod 509461 - o co chodzi, że 3 produkty w cenie 2? Obojętnie jakie, czy z jednej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sprawdzałam i w sklepie internetowym obojętne jakie, najtańszy wychodzi za 1 zł. W stacjonarnym da się tylko serię PN i za dwa płacimy pełną cenę, a trzeci produkt za grosz. Jest też kod JEDEN - przy zakupie dwóch produktów tańszy za 1 zł.

      Usuń
    2. Ładujesz do koszyka trzy dowolne produkty, wpisujesz kod, i rabatuje Ci najtańszy produkt do 1 zł. Przy małych zamówieniach się opłaca, zawsze to jak dodatkowy prezent ;) Potem oczywiście można coś dodać, ale lepiej zacząć od najdroższych produktów, żeby rabat był spory.

      Usuń
  4. Czy można użyć kilku kodów jednocześnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można wybrać tylko jeden kod, aby nie zniknęły prezenty należy najpierw załadować koszyk, wybrać prezenty a na koniec wpisać kod zniżkowy.

      Usuń
  5. Czy zna już może pani Moniko kod na - 100 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety codziennie czekam na informację i jeszcze kod się nie pojawił. Aktualizacja kodów w poście jest odświeżana na bieżąco.

      Usuń
    2. Już nie ma w prezencie kremu Riche Creme :-(.... a tak go chciałam .... jest zamiennik. Tak szybko się skończył ?

      Usuń
    3. pewnie nie spodziewali się, że tyle osób wybierze go na prezent i skończyły się w magazynie :(

      Usuń
    4. Richie Czemu jest prezentem niespodzianką z kodem KROK1. Jak już ktoś go wykorzystał to można spróbować zakupu jednorazowego z innego maila.

      Usuń
    5. Miało być Riche Creme, autokorekta :(

      Usuń
    6. E tam, jest zegarek. :D Ciekawe, czy dobrze wygląda, czy badziew. ;) Ja mam Riche Creme, dostałam w prezencie kiedyś kiedyś i otworzyłam ostatnio, to zapchał mnie koszmarnie. Patrzę, a tu parafina w składzie - i wszystko jasne. ;) Oddałam mamie, jest zadowolona, a ja wróciłam do balsamu na noc Nutritive Vegetal i Elixir 7.9 na dzień.

      Usuń
  6. Kiedy mozna się spodziewać kodu -100zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa...

      Usuń
    2. Niestety dziewczyny jeszcze się nie ukazał :( Jak tylko go dostanę poinformuję was !

      Usuń
    3. Już jest. ;) Hasło: Autumn.

      Usuń
    4. dzięki Black Smokey właśnie jestem w trasie i nie miałam jak zerknąć na nowe promocje :) info o kodzie już uaktualnione.

      Usuń
  7. Witam, niestety hasło: Autumn nie działa :( :( :( - to chyba jakiś błędny kod.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także planuję prowadzić swój własny sklep internetowy i jestem zdania, że nie jest to łatwa sprawa. Moim zdaniem warto jest również się dokształcać w tym zakresie. Ja czytałem na https://www.sendit.pl/blog/niska-sprzedaz-w-e-sklepie-jakie-moga-byc-powody o ewentualnych przyczynach niskiej sprzedaży w naszym sklepie online.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętaj jeszcze o waznej kwestii jaką jest pakowanie przesyłek! Muszą one być dobrze zabezpieczone by towar do klienta docierał w stanie nienaruszonym

    OdpowiedzUsuń