16 lipca 2015

Woda toaletowa Konwalia 100 ml

Opis produktu

Wyobraź sobie wyłaniające się z liści drobne kiście białych dzwoneczków. Poczuj wiosenną świeżość kwitnących konwalii. Odkryj delikatną nutę zapachową Un Matin au Jardin, która przeniesie Cię do pokrytego rosą ogrodu, gdzie ledwie wyczuwalny ślad perfum - lekki wyciąg z kilku płatków konwalii - sprawia, że Twoje serce bije mocniej. Daj się otulić mgiełce wiosennej świeżości dopiero co rozwiniętych kwiatów, która na Twojej skórze pozostawi zapach świeży, zielony i upajający.

Twórczyni zapachu: Sonia Constant (Givaudan)
Rodzaj opakowania i wielkość
100 ml
Moja recenzja:
Wodę toaletową konwalia otrzymałam jako prezent za zrealizowanie trzeciego poziomu na karcie stałego klienta w sklepie stacjonarnym. Mogłam wybrać dowolny prezent za 90zł, bez namysłu sięgnęłam po konwalię. Kocham te kwiaty. Na wiosnę na moim biurku stoi bukiecik konwalii w wazonie. 

Zapach konwalii identyczny !Roznosił się po pokoju kiedy spryskałam nim swoje ciało. I na tym kończą się plusy wody konwaliowej :)

Niestety już po pierwszej aplikacji silny kwiatowy zapach powodował, że moja głowa eksplodowała. Tak jak było z bzem. Te zapachy są śliczne tylko na papierku testowym lub jako odświeżacz powietrza.Są zbyt ostre, zbyt kwiatowe, żeby aplikować je na ciało i dosłownie " być" z tym zapachem przez większość dnia. 

Rozstałam się szybko z konwalią przekazując ją na aukcję , bo u mnie tylko by się zmarnowała. Szkoda mi było używać jej jako odświeżacza powietrza. 

Plusy produktu:
- duży flakon z wdzięcznym logo serii Un Matin au Jardin
- piękna etykieta na pudełeczku
- zapach konwalii w 100% zgodny z naturalnym kwiatem
- trwały 
Minusy produktu:
- ostry zapach,powodujący bóle głowy
- duszący ( w moim wypadku mocne aromaty kwiatów takich jak konwalia i bez po prostu się nie sprawdzają, po prostu mnie męczą )
- pompka aplikuje zbyt dużo wody toaletowej 
 
U mnie konwalia się nie sprawdziła, ale dla wszystkich pań kochających typowo kwiatowe zapachy z pewnością będzie strzałem w 10.
 
Ocena : 2/5 
Cena produktu : 83zł 

Wodę zakupicie w linku poniżej :


8 komentarzy:

  1. OH a ja uwielbiam ten zapach. Kupiłam go z książeczki czekowej za niecałe 50 zł.
    Jest obłędny :D Jedno psiknięcie i maj wokół mnie ehhhhh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do dziś jestem wielką fanką starego Pur Desir de Lilas i całą serię nowych wód toaletowych uważam za niezbyt udaną. Zapachy są jakieś takie syntetyczne, nienaturalne, mocne, a na skórze (przynajmniej mój bez) utrzymują się krócej niż niejedna mgiełka. Lubię zapachy od YR, ale te wody będę omijać szerokim łukiem.
    Poza tym bardzo lubię Twoje recenzje, często wracam do starych wpisów i porownuję je do swoich odczuć. Lubię tutaj wracać ;) Pozdrawiam, Asiek

    OdpowiedzUsuń
  3. Konwali nie wąchałam a szkoda może byłby to mój zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na konwaliowa wodę czailam się 2 lata, kupiłam na wiosnę i jestem zawiedziona.Pachnie jakby konwalią ale nie do końca, niezbyt trwała.Czuję ją dosłownie tylko w momencie aplikowania. Nie powoduje u mnie żadnych efektów ubocznych i uwązam,że woda bzowa jest zdecydwanie bardziej udana.Jestem ciekawa jak pachnie wersja różana, czy ktoś miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, ja miałam różaną-piękny zapach, myślałam, że będzie przytłaczający, ale daje radę:) co do trwałości też mam zastrzeżenia.
      moja ulubiona z tej serii to kwiat wiśni-nie do przebicia:)
      n.

      Usuń
    2. Różana jest pięknym zapachem, ale niezbyt trwałym. Na ubraniach trzyma się on nieco dłużej.
      Osobiście nie zakupię ponownie tego zapachu z powodu małej trwałości i ulotności.

      Usuń
  5. Witam :) Z całej serii najpiękniejsza i godna polecenia jest zielona herbata - bardzo delikatna i świeża (mam już 4 flakon) i długo utrzymuje się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ten zapach jest przepiękny, w ogóle nie duszący, łagodny i delikatny. Po prostu idealny. No ale więcej tej wody nie kupię. Nigdy jeszcze nie miałam tak nietrwałej wody toaletowej. W ciągu godziny po aplikacji zapach znika i nikt go nie czuje. Zdecydowanie za wysoka cena w stosunku do trwałości produktu.

    OdpowiedzUsuń