29 czerwca 2015

Łagodzące mleczko do demakijażu Sensitive Végétal

Opis produktu

Mleczko skutecznie usuwa makijaż działając jednocześnie ochronnie na wrażliwą skórę. Dla optymalnej tolerancji kosmetyk pozbawiony jest wszelkich konserwantów dzięki czemu ryzyko podrażnień jest zminimalizowane. Po zastosowaniu skóra nie jest ściągnięta ani rozgrzana.
Sensitive Végétale to odpowiedź na potrzeby wrażliwej cery, która często jest napięta, zaczerwieniona i swędzi. Nasi naukowcy odkryli wyjątkową moc liści Sigesbeckia Orientalis. Wyciąg z tej rośliny działa na skórę jak okład który łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia oraz redukuje uczucie napięcia i rozgrzania. Formuła o wysokiej tolerancji, polecana przez dermatologów. Bez zapachu, bez barwników, bez parabenów.
Działanie
• Usuwa makijaż nie podrażniając skóry
• Przywraca komfort
Składniki
• Wyciąg z liści Sigesbeckia Orientalis z kontrolowanych upraw
• Składniki pochodzenia naturalnego stanowią ponad 86% formuły kosmetyku
• Bez zapachu, bez alkoholu, bez parabenów, bez barwników, bez olejów mineralnych
Sposób użycia
Nakładać codziennie rano i wieczorem na skórę twarzy oraz na powieki używając płatka kosmetycznego
Rodzaj opakowania i wielkość
200 ml
 
Moja recenzja:  
Mleczko do demakijażu z odświeżonej gamy Sensitive Végétal otrzymałam od firmy w paczuszce do testowania kosmetyków. Byłam ogromnie ciekawa czy pobije na łopatki mój ukochany rumianek 2w1 ( mleczko+ tonik ) od Yves Rocher.
Po pierwszym użyciu niemal natychmiast zauważyłam pierwszą wadę mleczka. Według zapewnień producenta kosmetyk nie podrażnia i działa łagodząco, w moim wypadku było jednak zupełnie inaczej. Fakt, mleczko nie spowodowało zaczerwienienia i reakcji alergicznej, ale odczułam wyraźne pieczenie powiek podczas zmywania makijażu z oczu. Na szczęście pieczenie ustępuje po kilku minutach. 

Twarz, szyja, dekolt nie ulega podrażnieniu, skóra jest miękka i wyraźnie oczyszczona. Plusem mleczka jest brak zaczerwienienia policzków i szyi podczas wykonywania demakijażu. Cera jest wyraźnie nawilżona i złagodzona.


Mleczko ma delikatny, słabo wyczuwalny zapach, który szybko się ulatnia. Ciężko powiedzieć co przypomina:) Troszkę aloes w połączeniu z mokrymi liśćmi po deszczu. Jest to seria do cery wrażliwej, więc zapach jest ekstremalnie delikatny i bardzo szybko zanika. 


Konsystencja mleczna, średniej gęstości , która doskonale nawilża cerę, nie pozostawiając na twarzy zalegających grudek oraz resztek mleczka. 


Plusy produktu:
- bardzo dobre nawilżenie
- złagodzenie podrażnień ( oprócz powiek ) 
- delikatna, przyjemna konsystencja
- doskonałe uzupełnienie gamy Sensitive Végétal
 
Minusy produktu :
- Powoduje pieczenie powiek i oczu podczas demakijażu tuszu do rzęs 
 
Podsumowując mleczko to idealny dodatek do całej gamy Sensitive Végétal. Mimo wielu zalet po ukończeniu opakowania wrócę ponownie do mojej sprawdzonej serii rumiankowej,która równie dobrze nawilża moją cerę nie podrażniając jej, nawet przy demakijażu oczu, co w tym wypadku jest dla mnie ogromnie ważną zaletą. W tym mleczku mi tego brakowało.Obecnie używam go do dokładnego demakijażu i oczyszczenia twarzy oraz szyi omijając oczy, które zmywam dwufazowym bławatkiem. 
 

Moja ocena : 4/5 ( takie małe naciągane za dobre nawilżenie, co trzeba mleczku przyznać jest na wysokim poziomie )

Cena produktu: 33zł 

Mleczko kupicie w linku poniżej:
 

1 komentarz:

  1. hej dziewczyny:) dostałam na maila nowy kod na dowolny produkt z asortymentu od 99 zł brzmi on: 48H
    Udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń