19 marca 2015

Woda toaletowa Drzewo Cedrowe & Zielona Cytryna

Opis produktu

Niezwykle trafne połączenie zdecydowanego, męskiego aromatu drzewa cedrowego z orzeźwiającym akordem zielonej cytryny. Olejek eteryczny z mięty marokańskiej nadaje zapachowi jeszcze bardziej świeży i wyjątkowy akord.
Składniki
Olejek eteryczny z drzewa cedrowego, zielonej cytryny i mięty marokańskiej
Rodzaj opakowania i wielkość
75 ml
 
 Recenzja Taty : 

Wodę toaletową dostałam do testowania od firmy Yves Rocher. Szczęśliwym posiadaczem został mój tatuś :) . Zadowolony z prezentu obiecał używać wody codziennie i dotrzymał słowa. Tak polubił swoje "perfumy", że nie rozstaje się z zapachem NATURE. 

Obecnie kiedy pisze tego posta perfum nie ma już połowy. Woda toaletowa jest używana codziennie, więc jest dość wydajna jak na swoje 75 ml. 

Z opinii Taty wynika, że jest bardzo zadowolony. To jego zapach. Rześki z męską nutą i tym słodkim aromatem, który sprawia, że zapach naprawdę jest przyciągający. Jeśli chodzi o trwałość ocenił ją na 4/5 . Dużo dłużej utrzymuje się na ubraniach, na ciele całkiem długo, jednak traci na intensywności i jest raczej delikatnie wyczuwalna. 

Według mnie woda naprawdę ładnie pachnie. Często czuję się w mieszkaniu kiedy tata wychodzi do pracy :) To typowy świeży męski zapach, który polecam głównie młodszym mężczyznom. 

Chętnie wybrałabym go w przyszłości na prezent dla własnego mężczyzny. 

Myślę, że wyczuwalne nuty cytrusów oraz zielonej herbaty ze słodkim akcentem to idealne połączenie dla mężczyzn na zbliżającą się wiosnę. 
 
Ocena taty 5/5
Moja ocena zapachu 4,5/5


Cena regularna produktu: 109zł

Wodę toaletową NATURE kupicie w linku poniżej :
 

3 komentarze:

  1. Kupiłam tą wodę mojemu partnerowi przy okazji ostatnich zakupów internetowych, żeby miał jakiś lżejszy, bardziej orzeźwiający zapach na cieplejsze dni. Sam zapach bardzo nam obojgu się podoba - lekki, niezobowiązujący, bardzo świeży. Trwałość rzeczywiście nie powala na kolana i jest słabsza, niż np. w przypadku Ambre Noir, ale z drugiej strony cytrusowe wody zazwyczaj szybciej ulatują.
    Myślę, że dokupię jeszcze drugą wersję, Cyprys & Grejprfrut, bo jest moim zdaniem równie przyjemna dla nosa, a nieco bardziej wyrazista.

    Żałuję, że w Polsce nie wprowadzono trzeciej wersji, Drzewo Gwajakowe i Jałowiec. :( Mogłaby być bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobają się obie wersje. W przyszłości kupię jedna z nich mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten zapach, dlatego chcę kupić dla swojego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń