9 marca 2015

MAILING MARZEC 2015 SKLEP STACJONARNY

Powiększ aby zobaczyć ulotkę

W marcu w sklepie stacjonarnym czeka wiele ciekawych propozycji i rabatów od firmy. Za dowolny zakup otrzymany nawilżający krem do rąk z Arniką ( pełnowartościowy produkt ), a przy zakupach od 49zł możliwość zakupu zegarka z termometrem w pomieszczeniu i na zewnątrz w cenie 11,90zł. 

Kliknij aby powiększyć zdjęcie
Dodatkowo stałe klientki otrzymały rabaty:

-40% na jeden dowolny kosmetyk 
- 2 w cenie 1 na parę takich samych kosmetyków ( od cen regularnych )

Oprócz rabatów firma zachęca do zapraszania do grona stałych klientów przyjaciółki, koleżanki, kolegów, chłopaków, mężów itd.:D 

Jedna karteczka idzie dla nas, druga dla osoby, którą zapraszamy.

Osoba zaproszona musi podczas dowolnego zakupu w sklepie założyć kartę stałego klienta i okazać kuponik z naszymi danymi ( telefon+ numer karty ). W prezencie otrzyma mleczko do ciała z masłem karite, a my w ciągu 30 dni otrzymamy sms lub e-mail o możliwości odbioru maseczki do twarzy Hydra Vegetal. 


Oferta jest ważna do 30 kwietnia 2015r. 

W sklepach stacjonarnych weszły już marcowe nowości. Seria Zero niedoskonałości, w skład której wchodzi:

- korektor ( wiele odcieni do wyboru )
- podkład 
- puder 

Przy zakupie dowolnego kosmetyku z gamy Zero Niedoskonałości lub Zero Przebarwień z ulotką na marzec możemy kupić dodatkowo płyn micelarny z 3 herbat w cenie 5zł . 

Jak podoba wam się oferta na marzec?:) 

Już jutro post MAILING SKLEP INTERNETOWY oraz wszystkie aktualne kupony rabatowe, a pojutrze obiecany post MOJE HITY DO PIELĘGNACJI 

8 komentarzy:

  1. W tygodniu zajrzę do ich sklepu, bo będę w pobliżu. Oferta średnia, ale może mi się coś spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Mam pytanie, 05.01 pierwszy raz bylam w sklepie stacjonarnym. Czy w tym miesiacu dostane juz ta oferte, czy nadal bede korzystc z tej co otrzymalam pierwszym razem, oraz czy oferta wysylana jest rowniez mejlowo?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie jakiś pomysł na zniżkę 2 w cenie 1? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam i czekam na te posty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, za godzinę wejdzie post mailing sklep internetowy przepraszam za jeden dzień opóźnienia, ale miałam dużo pracy w swojej stałej pracy:) i wracałam do domu bez sił. Jutro po godz 21:00 pojawi się post moje hity do pielęgnacji.

      Usuń
  5. Witam! mam pytanie gdzie zgłosić brak ulotki /oferty do sklepu stacjonarnego zawsze dostawałam na początku miesiąca a dzisiaj jest już 12 i nic obawiam się że już nie dojdzie a jest w tym miesiącu interesująca
    Będę wdzięczna za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tygodniu wybierz się do sklepu stacjonarnego i poinformuj konsultantkę o braku doręczenia ulotki z marca. Powiedz, że zależy ci na jej wykorzystaniu i czy możesz prosić o wystawienie ulotki zastępczej. Niektóre panie robią to od ręki i bez problemu, niektóre mogą zapytać o kartę i przy tobie zadzwonią do działu obsługi klienta pytając czy ulotka została nadana, ale także bez problemu powinny wystawić zastępczą. Masz do tego pełne prawo:)

      Usuń
    2. Byłam w stacjonarnym sklepie i po okazaniu karty bez problemu mogłam skorzystać z oferty.
      Dziękuje :)

      Usuń