30 marca 2015

Korektor Zero niedoskonałości

Opis produktu

Kremowa konsystencja korektora idealnie dopasowuje się do skóry, jednym gestem pokrywając cienie i niedoskonałości.
Formułę kosmetyku wzbogacono w olejek z róży muska, który wzmacnia naturalną barierę lipidową skóry.
Korektor dostępny jest w 6 różnych odcieniach dopasowanych do różnego typu karnacji.
Działanie
• Maskuje niedoskonałości cery
Składniki
• Olejek z róży muskat bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe
Sposób użycia
Nakładać bezpośrednio na cienie i niedoskonałości. Wklepać delikatnie palcem lub pędzelkiem do korektora.
Kosmetyk może być stosowany jako samodzielny produkt lub jako baza przed nałożeniem podkładu.
Rodzaj opakowania i wielkość
1,4 g
Moja recenzja:  

Korektor kupiłam już dawno temu ( kolor jasny beż ) ponieważ szukałam tańszego zastępstwa otrzymanego w ramach testowania korektora wygładzająco-rozświetlającego. Kiedy zawitałam do sklepu stacjonarnego na stole z kosmetykami do makijażu zobaczyłam napis korektor na cienie pod oczy. Zapytałam konsultantki o jego opinie. Okazało się, że wiele klientek bardzo przychylnie się o nim wypowiada. Skusiła mnie także stosunkowo niska cena. Po -40% rabacie miałam go za niecałe 18zł. 

Delikatny zapach róży przy pierwszym otwarciu był bardzo miły, martwiłam się jednak, że może on pachnieć również po aplikacji, co za tym idzie podrażniać delikatną skórę wokół oczu.Korektor jednak po aplikacji jest bezzapachowy. Ma bardzo aksamitną konsystencję, jak płatki róży. Nakładam go bezpośrednio pod oczy na cienie po czym wklepuje opuszkiem palca. 

Korektor bardzo szybko się wchłania i stapia z cerą, pięknie zakrywa wszystkie nierówności i cienie pod oczami i rozświetla spojrzenie. To mój ulubieniec! Utrzymuje się około 7-8h. 


Na zdjęciu powyżej porównanie dwóch kolorów korektora ( jasny beż po lewej, po prawej beż średni) Między dwoma kolorami jest spora różnica. Jasny beż kupiłam dla siebie , ponieważ mam jasną karnację, w zimie niemal porcelanową. Zaś latem moja opalona twarz wygląda jak skorupka orzeszka włoskiego ( chodzi o kolor skorupki :D ) więc otrzymany w ramach testowania produktów korektor w odcieniu średni beż idealnie sprawdzi mi się na wakacyjnym urlopie. Obecnie stosuję go miejscowo na przebarwienia pod podkład, bo pod oczy jest dla mnie zbyt ciemny. 

Na dzień dzisiejszy nie mam możliwości zrobienia zdjęcia korektora przed i po użyciu ( głównie w miejscach skłonnych do przebarwień i cieni ) aby pokazać wam jak ładnie kryje niedoskonałości, ale mam nadzieję, że już niebawem powstanie specjalny post makijażowy , w którym korektor odegra główną rolę :)

Plusy produktu :
- idealnie stapia się z cerą
- duży wybór odcieni
- wygodne łatwe w użyciu opakowanie
- bardzo wydajny 
- aksamitna konsystencja
- trwałość 7,5/10 
- bardzo dobre krycie 
 Minusy produktu:
- brak 
Podsumowując korektor to idealny codzienny kosmetyk na każdą kieszeń, z którego będzie zadowolona każda kobieta. Polecam !
Moja ocena 5/5
Produkt kupicie klikając na link poniżej :

1 komentarz:

  1. Właśnie szukam kryjącego korektora w dobrej cenie:) chyba trzeba będzie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń