26 marca 2015

HITY KOSMETYCZNE CZĘŚĆ 4 - PIELĘGNACJA WŁOSÓW


Zanim przejdę do hitów w pielęgnacji włosów dodam, że już wcześniej pisałam o malinowej płukance do włosów i olejku do włosów, które nadal są w mojej łazience na półce :) Więcej o nich w linku poniżej :

http://myyves-rocher.blogspot.com/2014/04/hity-yves-rocher-czyli-lista-moich-must.html

Do kolejnych produktów do włosów, które śmiało mogę polecić zaliczam Serum wygładzające do włosów oraz szampon z hamamelisu. 

Serum wygładzające to po prostu mój ulubieniec !:) Długo zastanawiałam się nad jego zakupem, ale kiedy zimą moje włosy zaczęły się puszyć, a końcówki co chwila podwijać zdecydowałam się na zakup tego cuda. Wystarczy tylko mała aplikacja ( u mnie wystarczają 3 pompki na mokre włosy ) Wcieram produkt na włosy i końcówki omijając okolicę skalpu. Później suszę włosy. Serum ma roślinny zapach i natychmiast wygładza włosy po wysuszeniu. Do czesania używam szczotki z naturalnym włosiem , która lubi elektryzować włosy. Po nałożeniu serum nie mam z tym problemów, są wygładzone na całej długości, miękkie i błyszczące, a co najważniejsze nie puszą się. Efekt wygładzenia trwa u mnie około 10-12 h w zależności od dnia. Polecam naprawdę każdej dziewczynie mającej problem z puszącymi się, niesfornymi włosami. Będziecie zachwycone efektem :)

Niebawem pełna recenzja serum na moim blogu !

Kolejnym produktem godnym polecenia jest delikatny szampon Hamamelis dla całej rodziny. To jedyny szampon, który dodaje objętości moim włosom dodatkowo nie podrażniając skalpu. Włosy są mięciutkie i pachnące, a skóra głowy oczyszczona i nie reaguje swędzeniem. Obecnie stosuję szampon apteczny aby nawilżyć skórę głowy , ale niebawem ponownie wrócę do tego szamponu, bo moim zdaniem nie ma sobie równych. Można go stosować zarówno u dzieci jak i osób starszych. Dla mnie ideał ! Uwaga szampon dostępny tylko w sklepie internetowym!

Recenzja szamponu w linku poniżej :
http://myyves-rocher.blogspot.com/2014/10/delikatny-szampon-z-wyciagiem-z.html

Nie używam odżywek do włosów z Yves Rocher bo ze spokojem starcza mi płukanka malinowa oraz olejek odbudowujący z tej firmy :) Polecam zakupić cały ten komplecik !


6 komentarzy:

  1. Miałam serum ale jakoś nie przypadło mi do gustu, ciągle zacinała się pompka ;/ Muszę wypróbować ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek jest OK, zaś płukanka na moich włosach sie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się nie podoba polityka firmy, która za chwilę wszystko oklei "zielonymi punktami". Lubiłam ich szampony, ale już chyba nie będę ich upować - poszłam wczoraj do sklepu i co widzę? Nawet szampon "I love my planet" został oznaczony "zielonym punktem".
    To po co mi te wszystkie zniżki, kupony, rabaty i mailingi, skoro nie mogę na nie kupić tego, co mi potrzeba i co lubię?
    Niefajnie, Yves Rocher, niefajnie.
    Pzdr,
    Stefa

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie kosmetyki yr ale jesli chodzi o szampony to wiecej ich nie kupie...sprawdzalam chyba wszystkie rodzaje i niestety nic szczegolnego:/. I zgodze sie z opinia powyzej ...moje ulubione zele jardins du monde i plaisirs nature tez maja kropke i promocje sa czesto nieprzydatne

    OdpowiedzUsuń
  5. ja trafiłam na yves rocher właśnie przez kosmetyki do włosów:) zawsze zamawiam w sklepie internetowym zapas:)jak na tą półkę cenową produkty są świetnej jakości;) a najbardziej lubie szampon pokrzywowy i rumiankowy do włosów blond:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi przypadły do gustu odzywki.Większość szamponów powoduje na mojej głowie łupież. Wyjątkiem są szampon do włosów brązowych i pokrzywowy. Nie próbowałam jeszcze tego z hamamelisem. Może ten także się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń