7 lutego 2015

MAILING SKLEP STACJONARNY LUTY 2015


Moi kochani ! 
Wiele osób pyta o prezenty niespodzianki w sklepie internetowym. Post MAILING INTERNETOWY pojawi się w poniedziałek 9.02.  
Dużo czytelniczek pyta także o mailingi sklepu stacjonarnego, raz jeszcze podkreślam, że MAILINGI dostarczane są do domu, do skrzynki pocztowej przez listonosza. 

MAILING  w postaci ulotki otrzymuje każda osoba, która założyła kartę stałego klienta w sklepie stacjonarnym. Inaczej nie można skorzystać z ulotki. Druga najważniejsza rzecz. PIERWSZA ulotka po założeniu karty przychodzi po ok. 2 miesiącach, do tej pory klient/ka korzysta z rabatów, które otrzymał/a w zestawie startowym i nie może skorzystać z oferty mailingowej jeśli jej dane jeszcze nie dotarły do firmy( wpisanie do rejestru klientów aby subskrypcja ulotek się rozpoczęła trwa 2 miesiące ).
W ulotce na Luty 2015 otrzymałam 2X rabat -40%  na jeden dowolny kosmetyk poza zielonym punktem, który wykorzystałam na tusz do rzęs z hibiskusem ( 2 opakowanie :D o tuszu pisałam już recenzję, którą możecie przeczytać w linku: http://myyves-rocher.blogspot.com/2014/10/post-makijazowy-part-1.html )

Dodatkowo przy dowolnym zakupie otrzymamy w prezencie jeden żel pod prysznic 500 ml do wyboru z zapachów: kokos, malina, jeżyna, wanilia, owies lub oliwka.  Ja wybrałam kokos, bo pachnie jak malibu :D, relaks pod prysznicem gwarantowany !


W sklepie stacjonarnym przy zakupach od 59zł otrzymamy także komplet pudełek do przechowywania. Nie robią one szału wizualnego, ale zawsze przydadzą się do wrzucenia jakiś drobiazgów w szafie :) 

Przy zakupach okazało się, że skończyłam już 3 poziom pieczątek ( przypominam, że na karcie za każde wydane 10zł otrzymujemy jedną pieczątkę, mamy 3 poziomy po 20 pieczątek, za które możemy otrzymać prezent od firmy, za zebranie 20 pieczątek wybieramy dowolny jeden kosmetyk w cenie 20zł , za drugi poziom w cenie 50zł, a za 3 w cenie 90zł. Sami decydujemy na jaki prezent zbieramy). Ja zawsze zbieram na drugi lub 3 poziom, żeby zgarnąć coś wartościowego :) i tak zrobiłam tym razem. Wybrałam za ostatni poziom wodę toaletową kwiat konwalii w cenie 83zł, za którą oczywiście nie zapłaciłam. Cieszę się, że firma tak dba o stałych klientów. 


Skorzystałam także z promocji w sklepie. Kupiłam świeczkę pistacja-czekolada w cenie 14,90zł ( cena wcześniejsza 39,90zł ), świeczka jest duża, więc nie musiałam się długo zastanawiać nad jej zakupem w tak korzystnej cenie.

W zimie noszę czapkę, która powoduje,że moje włosy dużo częściej się elektryzują i puszą. Postanowiłam kupić także wygładzające serum do włosów w postaci mleczka, zobaczymy jak się będzie spisywał :) 
Jak podoba wam się oferta sklepu stacjonarnego? 

10 komentarzy:

  1. Czy w sklepie stacjonarnym są takie same promocje jak w sklepie internetowym? Chodzi mi konkretnie o wodę toaletową Konwalia 100 ml. Czy dostaje się tam też prezenty od zakupu za 39 zł? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny w sklepie internetowym nie obowiązują w sklepach stacjonarnych. Nie ma prezentów od zakupu za jakąś kwotę są tylko prezenty z mailingów stacjonarnych i za ukończony poziom na karcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odpowiedź. :)

      Usuń
    2. Dzisiaj w sklepie widziałam Konwalię z 40% rabatem czyli ok. 50 zł.

      Usuń
  3. Mam pytanie: do kiedy jest ważny kupon na -40% z kalendarza dołączonego w styczniu do zakupów stacjonarnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lał to super! Dziekuje, juz sie bałam ze do końca stycznia. :)

      Usuń
  4. A ja trochę z innej beczki:) Mam problem z cieniami pod oczami i szukam kremu pod oczy. Zastanawiałam sie nad tym z serii Hydra Vegetal, ale wiem ze polecalas także ten serii Active Sensitive, dlatego mam pytanie: który z nich działa lepiej na cienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cienie pod oczami zdecydowanie Active Sensitive łagodzący krem pod oczy. :) na opuchliznę Hydra Vegetal

      Usuń
  5. Jednym słowem opłaca się zbierać pieczątki. Co więcej, może czas pomyśleć o wyrobieniu takiej pieczątki online?

    OdpowiedzUsuń