25 grudnia 2014

Peelingujący żel pod prysznic Czerwone owoce

Opis produktu

Daj się porwać karuzeli smakowitych doznań pod prysznicem dzięki żelowi o apetycznym zapachu czerwonych owoców.Formuła zawiera drobinki peelingujące z kiwi oraz wyciąg z bławatka z ekologicznych upraw.
Żel pozostawia na całym ciele wyborny owocowy zapach, którym można delektować się przez całą zimę.
Działanie
• łagodnie myje skórę
• delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka
Składniki
• Baza myjąca pochodzenia roślinnego
• Formuła wzbogacona wyciągiem z bławatka oraz drobinkami z kiwi
Sposób użycia
Stosować codziennie pod prysznicem na zwilżoną skórę.
Rodzaj opakowania i wielkość
200 ml


Moja recenzja :


Żel pod prysznic czerwone owoce to limitowana seria peelingującego żelu z serii pn , który od wakacji wszedł do regularnej oferty. Tym razem świąteczny "przysmak" od Yves Rocher to mieszanka malin, porzeczki i żurawiny połączona z nasionami kiwi.


Żel ma bogatszą konsystencję od serii PN, ale nadal zbyt lejącą. Tym razem nie wylewa się od razu z tuby jak szalony, więc plus dla firmy za poprawienie gęstości produktu. Pięknie pachnie. Połączenie słodkiej maliny z kwaśną porzeczką i cierpką żurawinką, to idealny pakiet, który dodaje mi energii przy porannym prysznicu. Nasionka kiwi dodatkowo urozmaicają produkt czyniąc go bardziej naturalnym. 

Fakt, z peelingiem żel nie ma nic wspólnego, więc nie nastawiajcie się, że zastąpi wam wasze "zdzieraki" :) To zwykły żel z "drobinkami", który może ewentualnie uprzyjemnić kąpiel, ale na pewno nie złuszczy naskórka. 



W składzie na pierwszym miejscu woda- duży plus. Później odrobina ALS, ale żel nie powoduje u mnie żadnych uczuleń( należę do alergików ).Naturalne ekstrakty z owoców, nasionka kiwi i woda z bławatka, to naprawdę świetny skład. 

Plusy produktu:
- Piękny dodający energii zapach
- polepszona konsystencja
- naturalna baza myjąca + ziarenka kiwi
- nie uczula, nie podrażnia
- nie wysusza skóry
- miękka tuba ułatwiająca aplikację
- BARDZO WYDAJNY, używam go i używam, a on się nie kończy:)

Minusy produktu:
- brak pomysłu na etykietę, moim zdaniem mało chwytliwa 
- nie można go zjeść:( :D


Moja ocena 4,5/5 
Polubiłam ten żel i na pewno zrobię zapas:)

Cena produktu : 16,90zł

Żel kupicie w linku poniżej:

Peelingujący żel pod prysznic Czerwone owoce

22 komentarze:

  1. Woda w kosmetykach zazwyczaj stoi na pierwszym miejscu i niekoniecznie jest to ich plusem. A z serii Czarne Owoce mam krem, który podkreśla świąteczną atmosferę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam siostrze żel z tej serii i całkiem podoba mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zwykły żel pod prysznic z tej serii i pachnie genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Etykieta calkiem ok;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny dostałyście już ulotkę na styczeń? Jaka jest zniżka i prezenty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w styczniowej ulotce jest:
      kalendarz za sama wizyte
      zestaw 2 dlugopisow za dowolny zakup
      zegarek za 14,90 za zakupy od 49 zl
      -50% na dowolny kosmetyk oraz -10% na cale zakupy prz zakupie min 2 kosmetykow

      Usuń
  6. w zeszłym roku w sklepach stacjonarnych po świętach była wyprzedaż świątecznej kolekcji, czy w tym roku też coś jest?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj byłam wsklepie stacjonarnym i są juz wyprzedaże. Chociaż w sklepie były puste półki. Ja skusiłam się na płukankę octowa do włosów za 12,90 zł.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie produkty z serii świątecznej są w promocji, woda gruszkowa 100 ml za 19,90zł, niestety na mojej skórze zapach utrzymuje się chwilę

    OdpowiedzUsuń
  9. QQ3378 / -100.00 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy kod jest jeszcze aktywny?

      Usuń
    2. Wpisując QQ3378 system odpowiada że kod jest nieprawidłowy, czy powinnam wpisać go w inny sposób lub coś dodać?

      Usuń
    3. u mnie wszystko działa poprawnie, proszę przepisać kod a nie kopiować go, sprawdzić czy nigdzie nie ma spacji.

      Usuń
    4. Dziękuję za pomoc, udało się zorganizować całkiem spore zamówienie, te kody niestety uzależniają ;)

      Usuń
  10. A kiedy ten kod zaczyna działać bo wydaje mi się nieprawdopodobny trochę...

    OdpowiedzUsuń
  11. działa, właśnie zrobiłam zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy zamówieniu za 149 zł, płacisz za nie 74,50 zł. Kod promocyjny: KOSZ50

    OdpowiedzUsuń