15 października 2014

Żel pod prysznic Magnolia Chin

Opis produktu

Żel pod prysznic Magnolia z Chin to kosmetyk do mycia ciała o kremowej konsystencji, który jednocześnie pielęgnuje skórę puszystą pianą o zapachu kwiatu magnolii. Formuła została wzbogacona składnikami o działaniu nawilżającym i łagodzącym. Kosmetyk ma neutralny dla skóry odczyn pH.
Działanie
• delikatnie myje skórę nie wysuszając jej
• pozostania na skórze subtelny, kwiatowy zapach
Sposób użycia
Pod prysznicem, na ciało rano i/lub wieczorem. Obficie spłukać i unikać kontaktu z oczami.
Rodzaj opakowania i wielkość
200 ml
Informacje dodatkowe
 
Klienci wybierający kremowy żel pod prysznic Magnolia z Chin uważają że jego formuła jest kremowa a skóra po prysznicu miękka(91%)*
*Badanie użycia prowadzone z udziałem 46 osób przez 3 tygodnie.

Moja recenzja:

Najnowsza propozycja od firmy wśród żeli pod prysznic Jardins du Monde to świetny zapach na jesień. Magnolia z Chin oprócz swojej delikatnej kremowej konsystencji posiada zniewalający kwiatowy zapach, który nie jest duszący i przyjemnie odświeża ciało. Zapach przypomina mi kwitnące drzewa, ale ma również to "coś" co idealnie współgra z moją jesienną aurą. 


Z początku zapach przypominał mi kwiat wiśni z letniej kolekcji, ale jest on na pewno dużo delikatniejszy, a konsystencja żelu oczywiście kremowa. Oczywiście jest ciut lejąca, ale moja miłość do tych żeli pod prysznic jest tak silna, że mimo ich małego rozmiaru, jeden z nich zawsze pojawi się w moim koszyku. 


Plusy produktu:


- dobrze się pieni
- bardzo dobre nawilżenie skóry 
- nie powoduje alergii
- przyjemny słodko-kwiatowy zapach przywołujący wiosnę w chłodne jesienne dni
- chwytliwe opakowanie ( nowe etykiety, które od pewnego czasu wprowadza firma bardzo przypadają mi do gustu )
- formuła bez parabenów 

Minusy produktu :

- brak 

Podsumowując, żeli Jardins du Monde nie da się nie kochać. Każdy zapach przywołuje wspomnienia różnych chwil, pór roku, w moim przypadku wspomnienia z życia, czasami nawet kojarzę zapachy z osobami. 

Moim zdaniem Magnolia z Chin spodoba się każdej kobiecie, to idealny zapach na jesień. 


A wy jakie zapachy z tej serii lubicie najbardziej ?:)

Moja ocena 4,5/5

Cena produktu: 8,90zł 

Żel pod prysznic kupicie w linku poniżej :

Żel pod prysznic Magnolia Chin

8 komentarzy:

  1. Witam . Zapach tego żelu nie zachecil mnie do zakupu. Wole cytryne , grejpfruta, migdal i makadamie.Ostatnio znudzila mi się kawa, którą kiedys bardzo lubiłam, wiec moze w przyszlosci żel magnolia mi sie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi zapach tego żelu bardzo się podoba :). Nawet bardziej niż kwiatu wiśni który także jeszcze używam :) Moim zdaniem nie ma w nim żadnej jesiennej nuty, ale pachnie pięknie, kwiatowo, kobieco... jak na razie mój ulubiony zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także nie przypomina jesiennej nuty, chodziło mi raczej, że idealnie zapach współgra dla mnie przy jesienniej porze:) jest otulający, nie za słodki , taki w sam raz:)

      Usuń
  3. Mnie przypadł najbardziej do gustu bawełna

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię tylko otwierania tych żeli, można paznokcie połamać;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię żele od YR, wypróbowałam juz kilka zapachów ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń