14 października 2014

Kosmetyki do zrecenzowania kolejka z datami publikacji postów


Dzisiaj zrobiłam zdjęcie produktów, które czekają na publikację w postaci recenzji. Moja przeprowadzka dobiegła końca, więc mogę ze spokojem zabrać się za nadrabianie zaległości.

Poniżej przedstawiam daty publikacji postów dla każdego kosmetyku. 


15.10 ( środa )- Żel pod prysznic Kwiat Magnolii - nowość
16.10 ( czwartek ) - Dezodorant w kulce Kwiat Bawełny 


17.10 ( piątek ) - Post makijażowy pud lupą tusz do rzęs z wyciągiem z hibiskusa  porównanie tuszów Sexy Pulp oraz Wzmacniającego )- nowość
20.10 ( poniedziałek ) - Krem do rąk Riche * post przeniesiony na dzień 21.10

 

22.10 ( środa wieczór) - Peeling do rąk z Arniki - nowość ( brak produktu na zdjęciu, był w łazience i o nim zapomniałam) 
23.10 ( czwartek rano) - Szampon/żel pod prysznic Monoi 
23.10 ( czwartek ) - Korektor na wypryski Sebo Vegetal - nowość
24.10 ( piątek ) -Post makijażowy część 2 - paletka cieni głębokie szarości - nowość
25.10 ( sobota) -  Sexy Pulp błyszczyk 
27.10 ( poniedziałek ) - Maseczka nawilżająca Hydra Vegetal - nowość


Zapraszam do odwiedzin mojego bloga oraz dodawaniu komentarzy lub własnych opinii. 

4 komentarze:

  1. Czekam na opinię dot. cieni i tuszu.Mam oba, uzywam, ale ciekawa jestem, czy Pani opinia bedzie podobna do mojej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa wpisu - Krem do rąk Riche. Ostatnio go zamówiłam i dopiero czekam na dostawę.
    W ogóle wkręciłam się w zakupy tam bo już 3 zamówienia za mną :) A dzięki promocjom i gratisom kosmetyki wyszły po 13zł/szt w tym także właśnie wspomniany wcześniej kremik do rąk :)
    Z tej serii zamówiłam także krem przeciwzmarszczkowy intensywnie regenerujący oraz krem pod oczy :) Wszystko w cenie poniżej 13zł/szt biorąc pod uwagę kwotę zamówienia przez ilość kosmetyków z gratisami :) Więc myślę, że warto nawet jakby to był średniak a sądzę, że jednak jest coś więcej wart:)
    pozdrawiam INKA
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń