2 lipca 2014

Krótka notka informacyjna - Nowe posty, podziękowania, zmiany w sklepie stacjonarnym

 NOTKA INFORMACYJNA LIPIEC 2014


Witam was moi drodzy czytelnicy po trochę dłuższej przerwie ( 12 dni ). Przepraszam was za słabą aktywność i brak nowych postów, ale niestety się rozchorowałam, a że mam pracę w domu, którą przez chorobę nie mogłam wykonywać musiałam przez tydzień wiele nadrobić, i na troszkę was opuściłam.
Jestem już z powrotem i startuje z nowymi postami i recenzjami :)

Chciałam podziękować wszystkim czytelnikom za regularne odwiedziny mojego bloga, pozostawiane komentarze oraz opinie, a także przemiłe e-maile i pozytywne słowa dotyczące mojego bloga i jego prowadzenia. Cieszę się, że blog który prowadzę całkiem hobbistycznie jest dla was czytelny i macie chęć do niego wracać. Wasze pozytywne opinie wiele dla mnie znaczą. Wiem, że moja praca nie idzie na marne, a moje recenzje pomagają wam w wyborze odpowiednich dla was kosmetyków.

Również dziękuję za zainteresowanie moją stroną na facebooku. Ponad 50 polubień stronki ! Przypominam, że klikając : Lubię To na mojej stronie na facebooku będziecie na bieżąco z najnowszymi informacjami o firmie, promocjach, mailingach oraz co najważniejsze NOWYCH POSTACH na blogu. Więc szczerze zachęcam do lajkowania mojego fanpage. 

Polub Fanpage My Yves Rocher : KLIK 

Dziś wieczorem pojawi się nowy post pod tytułem : " KOSMETYKI DO ZRECENZOWANIA".
W poście tym zaprezentuje wam jakie kosmetyki od Yves Rocher oczekują na swoją recenzję. Będą one dodawane w kolejności, tak aby każdy kosmetyk miał w Lipcu swoją odrębną recenzję. 
Postaram się aby posty były dodawane co 2 dzień. 

INFORMACJE O CENACH PRODUKTÓW :

Z komentarzy dowiedziałam się , że w sklepach stacjonarnych zostały zwiększone progi prezentowe dla klubowiczów za 1,2,3 poziom wzrosła cena prezentu. Za 1 poziom możemy wybrać prezent o wartości 20zł ( wcześniej 15zł ) ,  za 2 - 50zł ( wcześniej 40 ) , a za 3 - 90zł ( wcześniej 70zł ). Jest to spowodowane wzrostem niektórych cen za produkty w sklepie. Niestety o ile wzrosły ceny i czy da nam to po kieszeniach nie jestem w stanie obecnie stwierdzić, jak tylko pojawię się w sklepie stacjonarnym ( a pojawię się najprawdopodobniej w okolicach 19 lipca ) będę w stanie wyjaśnić więcej na ten temat.
Jeśli któraś z pań ma więcej informacji dotyczących progów prezentowych oraz nowych cen w sklepach stacjonarnych proszę o informację pod postem lub o wysłanie do mnie e-maila. Będę wdzięczna. 

Za moment nowy post MAILING LIPIEC 2014 SKLEP STACJONARNY 

Jeśli macie dodatkowe pytania dotyczące kosmetyków, promocji , informacji o zakupach  zapraszam do kontaktu e-mailowego. Postaram się odpisać na wszystkie wasze pytania, na tyle ile moja wiedza pozwoli. Jeśli nie będę znała odpowiedzi na pytania przekieruję was do działu informacji i pomocy Yves Rocher. 

Chciałabym jeszcze raz podkreślić, że blog który prowadzę, to mój hobbistyczny zbiór recenzji i opinii na temat produktów marki Yves Rocher. Prowadzę go sama i należę do grona stałych klientek Yves Rocher. 

Blog nie jest sponsorowany przez firmę, ani nie prowadzi go żaden pracownik firmy Yves Rocher. 

Mój blog współpracuje z firmą Yves Rocher od 2 lat - Współpraca polega na testowaniu kilku nowości przesyłanych do mnie co miesiąc kurierem, firma sama zaproponowała mi współpracę za co ogromnie dziękuję, blog powstał z miłości do kosmetyków tej firmy i cieszę się, że został uznany przez Yves Rocher. 
90% kosmetyków recenzowanych na moim blogu jest kupionych przeze mnie. Moje opinie są szczere i szczegółowe, staram się aby każdy produkt miał taką opinię na jaką zasługuje, bez zbytniego słodzenia, chyba, że faktycznie jest to dla mnie bestseller.

Wiedza na temat kosmetyków, a także wiedza o promocjach, szerszych informacjach o zakładaniu karty stałego klienta itp jest mi znana, ponieważ byłam kiedyś konsultantką ( czyt. ekspedientką ) w sklepie stacjonarnym. Wiązałam z pracą swoją przyszłość, ale losy potoczyły się inaczej, dlatego postanowiłam założyć bloga aby nadal dzielić się swoją pasją do kosmetyków tej marki. 

Mam nadzieję, że przybliżyłam wam nieco moje "położenie". Raz jeszcze bardzo dziękuję za to, że jesteście i oczywiście zapraszam do dalszych subskrypcji, odwiedzin i pozostawania licznych komentarzy. 

Wasza blogerka

Monika 
My Yves Rocher 

7 komentarzy:

  1. Fanpage zlajkowany, sama lubię Yves Rocher, więc na bloga zaglądam z chęcią, bo sporej ilości kosmetyków jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Zapraszam z całego serca!

      Usuń
  2. W regulaminie na stronie YR jest taki zapis o progach prezentowych: http://www.yves-rocher.pl/regulamin_karty_stalego_klienta, więc chyba progi wzrosły ale będę lada dzień w sklepie stacjonarnym to osobiście się przekonam, pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK progi wzrosly. Już odbieralam prezent za 20 zl.Ceny kremow +35 i wod perfumowanych wzrosly od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś za coś:) I tak nie ma co płakać, Firma jako jedyna kosmetyczna daje klientkom zwłaszcza stałym od groma gratisów, i pomyśleć , że niektórzy jeszcze narzekają :) ( a sama osobiście pracując w sklepie nie raz spotkałam się z takim przypadkiem )

      Usuń
    2. Z uwagi na prezenty firma ma stalych klientów.

      Usuń