5 kwietnia 2014

Oczyszczający peeling do twarzy usuwający oznaki zmęczenia ENERGIE HOMME dla mężczyzn


Opis produktu ze strony:

Peeling należy stosować 2 razy w tygodniu przed goleniem. Wyciąg z guarany działa na skórę pobudzająco, usuwając natychmiast oznaki zmęczenia. Mikrogranulki z bambusa delikatnie oczyszczają skórę, usuwając z niej martwe komórki naskórka. Mentol daje uczucie odświeżenia i przyjemnego chłodu na twarzy. Po zastosowaniu kosmetyku skóra jest oczyszczona, gładsza i pełna energii.
Gama Energie Homme powstała specjalnie z myślą o specyficznych potrzebach męskiej skóry. Jest kierowana przede wszystkim do mężczyzn powyżej 30 roku życia,
którzy poszukują produktów usuwających oznaki zmęczenia oraz pierwsze sygnały starzenia widoczne na skórze.
Działanie
• Oczyszcza skórę z martwych komórek naskórka
• Działa na skórę pobudzająco, usuwając oznaki zmęczenia
• Sprawia, że skóra jest gładka i przyjemna w dotyku
Składniki
• Wyciąg z guarany o właściwościach stymulujących i pobudzających skórę. Do dziś guarana pozostaje rośliną
zawierającą najwyższe stężenie
kofeiny. Jej ekstrakt pozwala
stymulować skórę w celu jej
natychmiastowego pobudzenia.
• Mikrogranulki z bambusa oczyszczają skórę
• Mentol daje uczucie odświeżenia
Sposób użycia
2 razy w tygodniu, przed goleniem.
Nakładać na zwilżoną skórę twarzy wykonując okrężne ruchy omijając okolice oczu.
Obficie spłukać.
Rodzaj opakowania i wielkość
100 ml
Moja recenzja:


Peeling stosował oczywiście mój mężczyzna. Nie należy on do grona facetów, którzy lubią nakładać kremy pielęgnacyjne na twarz, a tym bardziej stosować peelingi. Jednak ten produkt stosował bez "marudzenia", więc wielkie było moje zdziwienie jak pewnego dnia przyszedł do mnie mówiąc. Możesz napisać u siebie na blogu, że peeling jest dobry i pozostawia bardzo miękką twarz, sama zobacz ( i położył moją rękę na swoim policzku  ) Byłam zdziwiona , ale także zadowolona, że jednak sięgnął po kosmetyk z własnej woli.

Mój mężczyzna ma problemy z cerą trądzikową, niestety jest także mocno wysuszona ( szczególnie policzki i czoło ). Jeśli na co dzień nie używa się nic nawilżającego nie ma co się dziwić.

Więc byłam pozytywnie zaskoczona, że jego twarz po jednej aplikacji stała się miękka , zmatowiona i doskonale nawilżona ( również miejsca mocno przesuszone czoło i policzki )

Jednak zaczekałam z wystawieniem opinii , bo chciałam zobaczyć czy efekty utrzymają się przy dłuższym stosowaniu produktu.

Teraz śmiało mogę napisać , że Peeling jest naprawdę dobrym kosmetykiem oczyszczająco-nawilżającym dla każdego mężczyzny, który lubi dbać o siebie, ale również dla takiego, któremu pielęgnacja przychodzi nieco gorzej.
Plusy produktu:

- pięknie pachnie tak orzeźwiająco i owocowo , ale równie męsko :), więc nie są to słodkie kobiece nuty, co wielu panom się spodoba.
- konsystencja żelowa z "pęcherzykami" zawierającymi naturalny peeling ( mikrogranulki z bambusa - czyli również nowość , bo zwykle znajdowały się pestki moreli. )
- doskonale matowi i nawilża twarz 
- oczyszcza i odświeża , cera bardzo przyjemnie pachnie cytrusami i owocami guarany
- miękka wygodna tubka

Minusy produktu :
- mój mężczyzna nie odczuwał chłodu na twarzy po aplikacji , który miał dawać zawarty w składzie Mentol. ("..Mentol daje uczucie odświeżenia i przyjemnego chłodu na twarzy.") 
- Cena ( 39zł za peeling to dosyć dużo ) 

Ocena produktu

4,5/5
Cena standardowa : 39zł 
Produkt kupcie tutaj :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz