4 marca 2014

Oferta sklep stacjonarny MAILING Marzec 2014

Oferta sklepu stacjonarnego dla stałych klientów :

Na miesiąc Marzec firma przygotowała dla stałych klientów bardzo przyjemną ofertę :)

na początek prezenty :

Za dowolny zakup od 6,90zł dostaniemy w gratisie kosmetyczkę na makijaż
( to ciekawa propozycja )

Często wyjeżdżam na weekend do rodziców, mam u nich płyn do demakijażu i krem do twarzy, więc zabieram ze sobą tylko tusz, kredkę i korektor. Wrzucam je luzem do torby, teraz będę miała okazję nosić je w ślicznej kosmetyczce:)

Przy zakupach od 49zł mamy możliwość zakupu parasolki w cenie 11,90zł. Na ulotce wygląda bardzo kobieco, ale jeszcze nie widziałam jej na żywo, więc nie wiem czy zdecyduje się na zakup. 

Rabaty na Marzec:

- 40% na 1 dowolny kosmetyk
- 40% na dowolny kosmetyk do makijażu 
( super oferta, ponieważ w Marcu weszła nowa oferta korektora,
pudru i podkładu rozświetlającego )


Ale to nie koniec !

Przy zakupie dowolnego kremu przeciwzmarszczkowego dostaniemy GRATIS dowolnie przez nas wybrany  krem pod oczy !:) A więc, można sporo zaoszczędzić! 

Skorzystacie z ulotki ?:)

Ja z pewnością zajrzę do sklepu w celu zakupienia prezentu dla taty z nowej Serii Pielęgnacyjnej dla mężczyzn.

10 komentarzy:

  1. Mam już swoją kosmetyczkę, jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero wybieram się na zakupy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz może co jest prezentem niespodzianką na w marcu? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mleczko do biustu na jedrnosc :)

    Juliette

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczka bez szału ;) bywały lepsze prezenty jak choćby dowolne cienie za zakup od 6,90 zł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie odnośnie mailingów. Jakieś dwa tygodnie temu założyłam w sklepie kartę stałego klienta, ale raczej na zasadzie "co mi szkodzi". Wypełniając swoje dane zaznaczyłam "nie chcę otrzymywać żadnych powiadomień" czy coś w tym stylu. Czy to znaczy, że nieopatrznie pozbawiłam się pocztowych mailingów? Czy można to jakoś odkręcić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oznaczenie o powiadomieniach odnosi się do e-maili z promocjami oraz smsów z promocjami przygotowanymi dla stałych klientów. Można je ponownie włączyć dzwoniąc na infolinię sklepu, ale dopiero po otrzymaniu pierwszego mailingu do domu do skrzynki.
      Co do mailingów pocztowych pierwszy kupon zniżkowy pocztą przyjdzie do ciebie za 2 miesiące( taki jest czas oczekiwania na wpisanie do bazy danych w Warszawie ), więc spokojnie nie ma co się stresować mailingi do domu będą przychodzić:) Na razie przez te 2 miesiące obowiązują ciebie zniżki i gratisy z zestawu startowego jaki otrzymałaś przy zakładaniu karty.

      Usuń
    2. Uff dziękuję za odpowiedź:) Nawet tej części kwestionariusza nie przeczytałam, tylko zaznaczyłam, że nic nie chcę;p A teraz widzę, że można trafić na całkiem fajne promocje. Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń