31 marca 2014

Maseczka Oczyszczająca Sebo Vegetal


Opis produktu ze strony:

Maska wzbogacona o glinkę, dzięki której dogłębnie odblokowuje pory oraz pochłania nadmiar sebum. Odświeżająca konsystencja pozostawia uczucie oddychającej, czystej skóry. Do stosowania w uzupełniającej pielęgnacji tłustej skóry.
Gama Sebo Végétal powstała z myślą o osobach, które borykają się z problemem błyszczenia skóry oraz jej nieregularnej powierzchni a także niedoskonałości zlokalizowanych głównie w strefie T.( zaskórniki, rozszerzone pory, sporadycznie wypryski). Składnikiem aktywnym zawartym w kosmetykach jest puder bajkalski pochodzący z roślinnych upraw. Puder pozyskiwany jest w naturalnym procesie z korzenia tarczycy bajkalskiej i wykorzystywany ze względu na swoje właściwości regulujące i oczyszczające.
Działanie
• usuwa nadmiar sebum
• ściąga pory zmniejszając ich widoczność
• wyrównuje powierzchnię skóry
• przeciwdziała błyszczeniu skóry
Składniki
Naukowcy z Laboratoriów Yves Rocher opracowali puder z tarczycy bajkalskiej, potężne źródło oczyszczające, które przywraca skórze mieszanej i tłustej jednolitość i doskonałą matowość.
Skóra uwolniona od nadmiaru sebum na nowo zaczyna oddychać.
Formuła bez parabenów, olejów mineralnych, barwników i silikonu.
Sposób użycia
Stosować 2 razy w tygodniu jako uzupełniająca pielęgnacja tłustej skóry. Rozprowadź kosmetyk na oczyszczonej twarzy omijając okolice oczu, pozostaw na kilka minut, a następnie zmyj obficie letnią wodą.
Rodzaj opakowania i wielkość
75 ml
Moja recenzja :
Maseczka Sebo Vegetal jest uzupełnieniem gamy do cery tłustej i mieszanej. 
Ma dosyć gęstą konsystencję ( składnikiem maseczki jest glinka, znana z gęstej konsystencji ) . Najważniejszy składnik puder z tarczycy bajkalskiej zamienia maseczkę w naprawdę dobrze działający produkt. 
Maseczka działa już po 1 użyciu:
Doskonale nawilża cerę co jest wyczuwalne już po jej wpłukaniu i osuszeniu twarzy delikatnym ręczniczkiem. Bardzo dobrze matuje, nie powoduje ściągnięcia, nie wysusza. 

Plusy produktu:
- wygodna tubka
- maseczka nie wysusza cery
- brak uczucia ściągania
- 100% efekt zmatowienia cery
- twarz jest miękka po użyciu i doskonale nawilżona
- po miesiącu stosowania maseczki widoczna poprawa kondycji skóry : twarz jest oczyszczona, zmatowiona, zmniejszone pory.
- przy nakładaniu i noszeniu maseczki bardzo ładny roślinny zapach 
Minusy produktu :
- Gęsta konsystencja Glinki nie każdemu może odpowiadać
- Po usunięciu maseczki twarz pachnie "cementem" :) to pewnie zasługa pudru z tarczycy, należy więc twarz przemyć płynem micelarnym z tej samej serii, aby pozbyć się niechcianego zapachu. Nie jest on uciążliwy, ale Płyn micelarny z pewnością orzeźwi cerę ( zapach płynu micelarnego jest bardzo ładny ) . 

Recenzja płynu poniżej :

Podsumowanie:
Działanie maseczki jest naprawdę rewelacyjne, polecam ją każdej kobiecie , która walczy z tłustą i błyszczącą cerą.

Moja ocena 4,5/5

Produkt można kupić tutaj :

Cena podstawowa : 39zł 

4 komentarze:

  1. kurczę... troszkę droga... ale może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u mnie cała nowa seria zawodzi na całej linii. To juz kolejny raz, gdy produkty, które zastępują stare, okazują się gorsze od poprzedników. I to o wiele. Stosowałam ponad 2 lata całą serię Sebo Specific i byłam bardzo zadowolona. Teraz, po przetestowaniu nowej serii z przykrościa stwierdzam, że chyba przestanę być klientką YR - Sebo Vegetal nie robi u mnie nic. Przede wszystkim - nie matuje, a to dla mnie najważniejsze. :( Smutno mi, bo miałam swój ulubiony krem, a teraz znów muszę zacząć poszukiwania następcy. I to przez głupi marketing firmy.
    Pozdrawiam,
    Stefka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że jestem w szoku, moje znajome uważają tą linię za równie ciekawą co seria Sebo Specific. U mnie cała gama bardzo pozytywnie się sprawdziła. Szczególnie płyn micelarny oraz krem do twarzy.
      Trzeba jednak wspomnieć, że każda z nas ma inny typ skóry i na każdego kosmetyk działa inaczej. Może pomogę chociaż linkiem do aukcji na allegro, gdzie sprzedawane są ostatnie sztuki Starej Serii może jeszcze zrobisz sobie zapas??:) http://allegro.pl/listing/listing.php?string=sebo+specific&search_scope=

      Usuń
  3. Dzięki :) Zamówiłam już sobie za zapas kremu, więc jeszcze na pół roku mi wystarczy. Pytanie, co potem... Pokładałam nadzieję w tej serii, myślałam, że odnowią, będzie lepszy skład, może działanie się wzmocni...A tu klops - u mnie poszło w drugą stronę. Zawiodło wszystko, nawet micel mi nie odpowiada. Skóra zamiast być zmatowiona, szybciej się przetłuszcza i efekt jest odwrotny do zamierzonego. Sama nie wiem, co jest tego przyczyną, ale smutno mi, że tak się stało. No i to już któryś z kolei produkt, który nie sprostał wymaganiom poprzedników. Nie wiem, co się dzieje z tym YR. A może to moja skóra jest jakaś felerna? ;)
    S.

    OdpowiedzUsuń