28 stycznia 2014

MAILING DLA STAŁYCH KLIENTÓW LUTY 2014 SKLEP STACJONARNY


Doczekałam się swojego mailingu na Luty :) 

Przyjrzymy się mu bliżej...

W lutym 2014 Firma postanowiła oddać w nasze ręce jeden z BESTSELLERÓW czyli 


DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU Z WYCIĄGIEM Z BŁAWATKA !:) 

Za dowolny zakup od 6,90zł dostaniemy pełnowartościowy produkt 

Uwielbiam ten płyn, mam już z 6 opakowanie i nigdy się z nim nie rozstaje. Jest numerem jeden w mojej kosmetyczce, a teraz dostanę go za przysłowiowy grosz przy dowolnych zakupach. SUPER :)

Recenzja o płynie z bławatkiem poniżej :

http://myyves-rocher.blogspot.com/2012/11/dwufazowy-pyn-do-demakijazu-oczu-pur.html

Co jeszcze?
Oczywiście coś z Biżuterii, przy zakupach od 69zł dostaniemy elegancki zegarek na rękę 

RABATY:

-40% na dowolny kosmetyk 

oraz 

- 40% na dowolny kosmetyk do pielęgnacji twarzy

Przypominam, że rabaty nie obowiązują na produkty oznaczone zielonym punktem ( są to szampony, oraz cała gama owocowa serii Plaisirs Nature )

Myślę, że taka przyjemna ulotka skusi każdą klientkę do zakupów :) 

Ja na pewno skorzystam ! A wy ?



11 komentarzy:

  1. Ja jakoś ostatnio rzadko bywam w stacjonarce ;)
    Nie znam tego płynu, lecz jak będę niedaleko sklepu może skorzystam :)

    Skoro to pełnowartościowy produkt, pewnie szybko się rozejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko bywam w sklepach tej firmy,ale chyba w końcu się wybiorę bo kuszą mnie promocje jakie oferują;) i może w końcu dopadnę jakąś fajną mgiełkę;)do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. do Juliette: nie rozejdzie się zawsze mają;)

    Do mnie w tym miesiącu nie przyszedł YR z promocjami, eh coś im się zdarza o mnie zapominać:P

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz zgłosić się do stacjonarnego i powiedzieć , że mailing nie dotarł mają obowiązek wystawić ci zastępczą ulotkę. Wystarczy, że pokażesz kartę stałego klienta,one przedzwonią do centrum i wystawiają od ręki ulotkę, z której możesz na miejscu skorzystać:)

      Usuń
    2. Anonimie u mnie w stajonarce to się cuda dzieją....raz specjalnie poszłam z ulotką co był miś, bodajże listopad (?) oferta trwa tydzień a babka mi mówi, że misie jeszcze nie dojechały... w zamian da mi dwie pieczątki ale koniec końców dostałam jedną... ostatnio jak byłam trafiłam bardzo na niemiłą panią, mówiła że KONIECZNIE muszę kupić 2wcenie jeden żeby dostać lusterko... i nie dostałam a ulotki z mini sebo vegetal udawała że nie widzi. Zaglądam kiedy muszę :)

      Usuń
    3. Dzięki Onlyhope za podpowiedź:))

      Juliette: mi też się zdarzyło trafić na bardzo nie miłą panią która niestety jeszcze tam pracuje wrrr;p kiedy należał mi się gratis ona powiedziała, że muszę jeszcze raz zrobić zakupy bo ona już nabiła na kasę :D i gratisu nie dostałam:D w dodatku upierała się przy tym, że ma rację, to poszłam do innego i takiej sytuacji nie było;) dobrze, że akurat u mnie YR jest mnóstwo i mogę kupować w wielu miejscach:)
      przez internet jakoś nie lubie, ja muszę wszystko dotknąć i powąchać :D

      Pozdrawiam Was dziewczyny,
      Karolina

      Usuń
    4. Oj dziewczyny widzę, że trafiacie na jakieś dziwne konsultantki ! Walczyć o wszystko a jak konsultantka mówi co innego , a wy wiecie, że nie ma racji infolinia do Yves Rocher połączyć z centralą i już :) Należy nam się, więc żadna z tych sytuacji nie powinna mieć miejsca. Co do nabijania na kasę, ona może dobić go sobie do innego zamówienia konsultantka po prostu miała lenia. Co do zakupów 2 w cenie 1 ulotka wyraźnie mówiła, że przy dowolnych zakupach jest lusterko więc pani widocznie musiała być nowa:) Z tyłu ulotki jest jak wół napisane za co nam się lusterko należy :) kobitki jak jesteście pewne swego to nie ulegać tylko walczyć o swoje:)

      Usuń
    5. Z tym lusterkiem to było tak, że opròcz ulotki styczniowej miałam urodzinową i sklepową i to było w rodzaju "kupiła jedną rzecz i chce się nachapać gratisów"
      Wiec jak wiem ze mam racje to co mam powiedziec ze niech dzwoni na centrale i to poskutkuje?

      Usuń
  4. Ta dwufazówka - miałam ją kiedyś ale niestety niepodeszła mi...

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym kupić dwa balsamy do ust z rabatem - 40%. czy rabat "na dowolny kosmetyk do pielęgnacji twarzy" będzie pasował na drugi balsam. czy ktoś próbował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak najbardziej :)) balsam do ust to kosmetyk do twarzy, więc obydwa są na -40%:)

      Usuń