8 grudnia 2013

MAILING SKLEPY STACJONARNE GRUDZIEŃ 2013


Nadszedł czas na ofertę Grudzień 2013 w sklepach stacjonarnych. 
Mailing do skrzynki listonosz dostarcza co miesiąc 
Jest to oferta dla Stałych klientek, które posiadają kartę Yves Rocher 

Pierwsza ulotka przychodzi po ok 2 miesiącach od założenia karty do tego czasu korzystamy z zestawu początkowego, o którym wspominałam kiedyś we wcześniejszych postach. 


Na Grudzień mamy -40% rabatu na dowolny produkt poza zielonym punktem oraz prezent :

Kolorowy Świecznik otrzymamy przy dowolnym zakupie. Komplet dwóch świeczników przy zakupach o 39zł .


Świeczniki na żywo prezentują się bardzo ciekawie :) Jestem zadowolona z Gratisów w tym miesiącu 



W tym miesiącu zakupiłam dwa ważne ZIMOWE produkty :)


- 100% masło Karite 


- Balsam ochronny na zimę z Masłem Karite 

Z pewnością już niedługo pojawią się o nich szczegółowe opinie :)

12 komentarzy:

  1. a u mnie sklepu stacjonarnego nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ja mieszkając we Wrocławiu miałam stały dostęp, obecnie mieszkam także w mieście, w którym nie mam sklepu Yves Rocher :( Najbliższy znajduje się właśnie we Wrocławiu, więc mam do niego 100 km, ale co 2 weekend zjeżdżam do rodziców, to przy okazji wpadam do stacjonarnego na małe zakupy. Nie ma jednak co rozpaczać sklep internetowy oferuje również świetne promocje i prezenty polecam wejść na sklepik i zapisać się do newslettera:)

      Usuń
  2. Byłam święcie przekonana, że świeczniki będą gorzej wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałam smsa od yves, że w sklepie za dowolny zakup, jest prezent niespodzianka, nie wie ktoś co to jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentem do zakupu jest miniatura peelingu detox.

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy aby odebrać ten świecznik trzeba mieć tą ulotkę ze sobą bo ja niestety jej nie otrzymałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jest pani stałą klientką i otrzymuje już mailingi?

      Usuń
    2. Kartę mam założoną od 23 października, a maile jakies od czasu do czasu dostaje ale nie wiem czy to są tylko reklamy czy w związku z tą kartą dostaje je

      Usuń
    3. pani Sylwio pierwszy mailing "do skrzynki pocztowej" w formie ulotki otrzyma pani dopiero w styczniu okres oczekiwania na pierwszą ulotkę to 2 miesiące, dlatego jeszcze grudniowa nie przyszła pocztą. Zakładając kartę otrzymała pani pakiet startowy rabaty ważne 2 miesiące oraz tusz do rzęs przy kolejnych zakupach ten pakiet jest ważny do czasu kiedy nie otrzyma pani swojej pierwszej ulotki przygotowanej dla stałych klientów, dopiero od jej otrzymania może pani korzystać z promocji. Więc w Grudniu jeszcze można korzystać z pakietu startowego, odebrać tusz do rzęs jeśli jeszcze pani tego nie zrobiła i oczekiwać na styczniowy mailing.

      Usuń
    4. Teraz wszystko rozumiem, dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń