18 listopada 2013

Mleczko do ciała Czekolada&Malina Edycja limitowana Święta 2013


Opis produktu ze strony:

Delektuj się zapachem mleczka do ciała, które otula skórę czekoladowo-malinową nutą,
całkowicie oszałamiającą. Jego kremowa, obfita i nawilżająca formuła
sprawia, że skóra pachnie zniewalająco. Edycja limitowana - specjalnie z myślą o wyjątkowym czasie jakim jest oczekiwanie na Święta. Kosmetyk, który wywoła szeroki uśmiech u osoby, która znajdzie go pod choinką.

Działanie

Nawilża i odżywia skórę
Pozostawia na skórze bajeczny zapach malin zatopionych w czekoladzie

Składniki
Ekstrakt z malin, woda z bławatka, woda z ziaren kakao

Informacje dodatkowe
• Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego
• Bez parabenów
• Bez etoksylenów

Moja recenzja:
Edycja Świąteczna w tym roku zaskoczyła różnorodnością zapachów. Są plusy i minusy Zimowych nowości, ale o tym już niedługo w postach z "żelami pod prysznic".
Kolekcja malina z czekoladą zawiera w składzie ekstrakt z malin, który jest mocno wyczuwalny od samego otwarcia mleczka. Woda z ziaren kakao delikatnie przebija się przez słodkie owocowe nuty. 

Edycja Malina z Czekoladą to idealna kompozycja dla osób, które lubią owocowe nuty słodkie ale z nutką soków w tym przypadku malinowych. Malina w porównaniu z pistacją i czekoladą z pomarańczą jest najbardziej "owocowa". Najmniej czuć w kompozycji typową czekoladę.

Mleczko ma konsystencję idealną na zimę. Nie jest ona lejąca, ale także nie całkiem zbita, więc z łatwością nawet jak mamy chłodek w mieszkaniu nałożymy mleczko na ciało.

Zapach : Po uchyleniu wieczka czujemy mocno malinową nutę ( mi osobiście kojarzy się z sokiem malinowym na gardło ) Po nałożeniu mleczka na skórę zapach zmienia się powoli w kakaową nutę przypominającą pudding malinowy z sosem czekoladowym. 


 Plusy :
- mleczko doskonale nawilża i odżywia nawet mocno przesuszoną skórę ( jeśli stosuje się go regularnie od 1-2 razy dziennie )
- przepiękny malinowo-kakaowy zapach, który utrzymuje się od 2-4 h na skórze i piżamce( w moim wypadku )
- Poręczna 300 ml tuba
- Piękne opakowanie, które ma na etykiecie malinki, kakao oraz ciekawy magiczny pyłek, który przyciąga wzrok 
- nie podrażnia, nie powoduje alergii
- mój chłopak mówi, że pachnie jak maliny zerwane z ogrodu z kubkiem kakao :) Plus ! Bo zwykle nie zauważa, że czymś pachnę :) ( działa więc na nosy mężczyzn )
- w składzie znajdują się naturalne składniki bez parabenów. Oprócz ekstraktu z owoców malin, mamy ukochane kakao, wodę kwiatową z bławatka oraz olejek rzepakowy.

Minusy:
- Obecnie nie zauważyłam minusów :) Mleczko bardzo mi przypasowało!

Podsumowanie:
Polecam mleczko każdej kobiecie, która kocha owocowe nuty z aromatem kakao "w tle" 
idealne na zimową porę i zbliżające się święta !

Ocena 5/5
Cena produktu : 19,90 / 300 ml
Produkt możecie zakupić w linku poniżej :

 Mleczko do ciała Czekolada&Malina

4 komentarze:

  1. dobrze, że nie zamówiłam, bo mocno malinowa nuta jest nie dla mnie... Jeszcze u siostry poniucham dla pewności ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chciałam poinformować że kiedy wczoraj robiłam zakupy w stacjonarnym, to konsultantka powiedziała że z okazji otwarcia 100 sklepu w SCC Katowice 'dopełniają' poziom pieczątek :)
    Niestety w sklepie byłam tuż przed zamknięciem, ale może świętują nadal? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda nie wiem ile trwa akcja, ale ja dostałam z okazji otwarcia 100 sklepów cały jeden poziom czyli za free 20 pieczątek :D

      Usuń
  3. Ciekawe to mleczko, przydałoby się, żebym je wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń