11 listopada 2013

Limitowana Edycja Świąteczna 2013 Wanilia, Czekolada, Maliny, Pomarańcze i Pistacje...:)


Już jest !:) Kolekcja święta 2013 już w moich rękach !

Oczekiwałam z utęsknieniem całej serii, ponieważ kolekcja limitowana pojawi się w sklepach stacjonarnych dopiero 18.11 nie znałam przed zakupem zapachów.

Firma Yves Rocher w Listopadzie przesłała mi paczuszkę z trzema pierwszymi kosmetykami :


Pierwsze wrażenia ?

Balsam do ciała z maliną ma zapach bardziej malinowo-kakaowy :) Z początku skóra pachnie świeżymi malinami z ogrodu i powolutku zmienia się w kakaową nutę :) Ciekawy zapach i połączenie. Mogę również dodać, że balsam bardzo mocno nawilża skórę nawet bardzo suchą co jest dosyć ważne zimą.
 
 Rozświetlający żel pod prysznic czekolada z pomarańczą z pewnością robi wrażenie wizualne. Drobinki rozświetlające migoczą w świetle oraz nadają świątecznego klimatu w łazience:) 
Żelu jest mało 250 ml i niestety nie pozostawia błyszczących drobinek na ciele po wyjściu z kąpieli, ale zapach utrzymuje się na skórze i jest bardzo przyjemny. 
Zastanawiało mnie dlaczego żel nazywany jest musującym, myślałam, że może musuje jak wrzucona tabletka do wody, ale niestety nie doznałam takich odczuć. Zwykły pieniący się żel, nic poza tym :)

Krem do rąk pistacja z czekoladą ma zapach marcepanu. Delikatny, przyjemny i idealny na zimowe wieczory. Dla osób kochających nuty typowo słodkie i otulające. 
 

Po otrzymaniu kosmetyków do testowania od firmy wciąż jednak czułam niedosyt :) Postanowiłam więc nie czekając do premiery kolekcji w sklepach stacjonarnych zakupić jeszcze kilka produktów online w sklepiku internetowym. 

Zdecydowałam się na całą serię Złota Wanilia oraz kolejną nowość, ale o tym za chwilę ....:)


Pierwsze wrażenia

Zapewne wiele z was zapyta, czy edycja świąteczna Wanilia różni się zapachem od tej ze stałej oferty z serii PN. 
 Otóż tak, chociaż wanilia wanilii nie równa zapachy są inne ale zbliżone. 
 W edycji świątecznej wykorzystano wanilię burbońską, która jest nieco słodsza ale nie tak mocna jeśli chodzi o zapach. 
Wanilia ze stałej oferty jest dość mocna, zapach jest trwały i typowo waniliowy. Tą kolekcję polecam miłośnikom wanilii :)
Wanilia Świąteczna jest słodka ale nie działa drażniąco na mój nosek :) Ma w sobie coś szczególnego, ciepłe otulające nuty kojarzące się z waniliowymi ciasteczkami, które wypiekam w każde święta. 


W kwestii drobinek : 
Żel - drobinki są większe od edycji czekolada z pomarańczą , jednak pod prysznicem tak samo giną w pianie i tyle ich widzimy :) Nie zostają na skórze. Jedyny plus to zniewalające opakowanie, które rzuca się w oczy, jest idealne na prezent + ma 400 ml w cenie 16,90zł :) 
( W porównaniu do czekolady 250ml za 19,90zł mamy tutaj tańszy odpowiednik, ale zawsze znajdzie się jakieś "Ale" mimo jego większej pojemności oraz podobnego efektu wizualnego wydaje mi się, że mniej nawilża skórę przy kąpieli, odczułam nawet lekkie przesuszenie na dłoniach )
Żel ratuje jednak balsam z tej samej kolekcji, który zawiera połyskujące drobinki rozświetlające ciało, więc tu możecie być pewne, że wasza skóra zalśni blaskiem na dłużej i pozostanie miękka!:)


Czas najwyższy przejść do najbardziej oczekiwanego produktu :)
Szczególnie dla mnie!



Cóż to za specyfik ?
Oooo tak to olejek do ciała z drobinkami o zapachu czekolady z pomarańczą!:) Istne cacko wśród całej kolekcji świątecznej. 
Drobny niepozorny olejek w tak ślicznej oprawie :)

Rozświetlający olejek z drobinkami nabłyszcza skórę i pozostawia ją miękką na długo :)
Zastosowanie:
- jako codzienna pielęgnacja ciała
- do masażu 

Moim zdaniem strzał w 10 !:) 
Olejek jest w stałej cenie 35zł, ale nadaje się idealnie na drobny prezent chociażby na mikołaja.
Zapach czekolady z pomarańczą znają dosłownie wszyscy. JEST CUDOWNY :)


Podsumowanie

Cała kolekcja świąteczna pachnie nieziemsko. 
Jest wiele nut zapachowych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 
Czekolada nie pachnie sztucznie jak wyrób czekoladopodobny. Jest prawdziwa i do schrupania. 


Uwaga! 
Kolekcja powoduje nagłą chęć na "coś słodkiego" po zakupach radzę wam wybrać się do cukierni 

A jak wam się podoba kolekcja?
Oczywiście każdy produkt otrzyma jeszcze osobny post na recenzję, więc cierpliwie oczekujcie !

Produkty już są dostępne w sklepie online oraz w ofercie wysyłkowej
Data premiery w sklepach stacjonarnych : 18.11.2013

13 komentarzy:

  1. z chęcią przyjrzę sie temu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tydzień temu przyszła mi gazetka do domu i przeglądałam te cudeńka :))) chyba też się skuszę na COŚ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejejuniu ten olejek z drobinkami.... :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale smakowite i zachęcające produkty! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na candy na mojej stronie, do wygrania aniolek z masy solnej :) http://masasolna.ubf.pl/news.php?readmore=37

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne recenzje kosmetyków mojej ulubionej firmy!
    Zastanawiam się czy wanilia świąteczna jest dużo słodsza od tej ze standardowej oferty? Próbowałaś może pistacji z czekoladą? Czytałam że z całej oferty świątecznej jest najbardziej nietypowa i zastanawiam się czy się nie skusić właśnie na nią.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://pannamarrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję odpowiedź na Twoje pytanie z mojej recenzji " Zapewne wiele z was zapyta, czy edycja świąteczna Wanilia różni się zapachem od tej ze stałej oferty z serii PN.
      Otóż tak, chociaż wanilia wanilii nie równa zapachy są inne ale zbliżone.
      W edycji świątecznej wykorzystano wanilię burbońską, która jest nieco słodsza ale nie tak mocna jeśli chodzi o zapach.
      Wanilia ze stałej oferty jest dość mocna, zapach jest trwały i typowo waniliowy. Tą kolekcję polecam miłośnikom wanilii :)
      Wanilia Świąteczna jest słodka ale nie działa drażniąco na mój nosek :) Ma w sobie coś szczególnego, ciepłe otulające nuty kojarzące się z waniliowymi ciasteczkami, które wypiekam w każde święta."

      Czekolada z pistacją ma zapach marcepanu jest jak typowa czekoladka marcepanowa bardzo fajny zapach :) Dla miłośników słodkości i bombonierek:)

      Usuń
    2. O dzięki, nie doczytałam widać dobrze. Pistacja brzmi bardzo smakowicie!^^

      Usuń
  7. Dziś sprawdzilam w sklepie ofertę świąteczna, na którą długo czekałam.Niesety muszę stwierdzić, ze się trochę rozczarowalam. Świąteczna wanilia jest mdla, ladniejszy zapach ma balsam vanille noire, a błyszczące drobinki szybko się obsypaly.Krem do rąk kakao z pomarancza pięknie pachnie, podobnie jak seria z postacią, ale nie nawilza tak dobrze rąk jak pozostałe kremy. No cóż moze pozostałe produkty będą lepsze, ja pozostane przy tych sprawdzonych pozostających w stałej ofercie.

    OdpowiedzUsuń