22 października 2013

Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów


Opis produktu :

Szampon przeciw wypadaniu włosów z wyciągiem z białego łubinu to kosmetyk pielęgnacyjny, który skutecznie oczyszcza włosy z tendencją do wypadania i wpływając na usprawnienie mikrokrążenia w skórze głowy, sprawia, ze włosy odzyskują swoją witalność, stają się mocniejsze i stopniowo odzyskują gęstość. Formuła kosmetyku opiera się na stymulujących mikrokrążenie właściwościach wyciągu z białego łubinu. Kosmetyk polecany jest do włosów w tendencja do wypadania. Produkt nie zawiera parabenów ani silikonów.
Działanie
· oczyszcza włosy
· poprawia mikrokrążenie i stopniowo ogranicza wypadanie włosów
Składniki
· wyciąg z białego łubinu bio - właściwości stymulujące mikrokrążenie skóry głowy
· baza myjąca pochodzenia roślinnego
Rezultaty
SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA TESTAMI:
85% kobiet, uważa, że Szampon przeciw wypadaniu włosów z wyciągiem z białego łubinu przyczynia się do stopniowego zahamowania wypadania włosów.*
*Test stosowania przeprowadzony w grupie 46 kobiet w ciągu 4 tygodni stosowania z częstotliwością co drugi dzień.
Sposób użycia
Zamocz włosy ciepłą wodą, nanieś odrobinę szamponu, masuj włosy i skórę głowy do uzyskania piany. Na zakończenie dokładnie spłucz kosmetyk. Stosuj 2-3 razy w tygodniu. Pompka sprzedawana osobno, ułatwi dozowanie szamponu.
Rodzaj opakowania i wielkość
200 ml
Informacje dodatkowe
Nie zawiera parabenów. Nie zawiera silikonów.
Moja recenzja:
Od pewnego czasu mam kłopot z wypadającymi włosami. Odstawiłam sterydy ( stosowane przy mojej chorobie) i zaczęły się problemy...
Włoski wypadały mi garściami nawet przy czesaniu i dotykaniu. Przerażona szukałam wyjścia z tej sytuacji, ponieważ stałe czytelniczki mojego bloga wiedzą, że dbam o włosy bardziej niż o całe ciało.
Postanowiłam zakupić wzmacniający szampon z wyciągiem z białego łubinu.
Stosowałam szampon przez miesiąc razem z odżywką wzmacniającą ( innej firmy ). Po około 2 tygodniach zauważyłam, że włosy są mocniejsze i przestały wyglądać jak siano. 
Odstawiłam odżywkę, żeby przez kolejne 2 tygodnie przetestować sam szampon. Sprawdził się całkiem dobrze, włosy wypadały mi dużo mniej, ale brakowało im miękkości ( także polecam łącznie z szamponem używać jeszcze maseczek i odżywek o podobnym działaniu, które dodatkowo wygładzą włosy )

Szampon ma konsystencję mlecznego kremu nie za gęstą ale także nie jest zbyt rzadki. Zapach typowo roślinny kojarzący się z wiosną i ogrodem oraz kwitnącymi drzewami. Jest dość mocny , ponieważ zawiera  wyciąg z łubinu jednak po umyciu szybko się ulatnia. 

Opakowanie 200 ml wystarcza na 2 -3 tygodnie przy myciu 1-2 razy w tygodniu, do szamponu można dokupić pompkę ( koszt 3,5 zł ) wtedy łatwiej się go aplikuje i z pewnością będzie służył na dłużej :).

W składzie nie ma silikonów i parabenów

Plusy produktu:
- mleczna konsystencja 
- łatwo się spłukuje 
- po ok 2 tygodniach od stosowania zauważone wzmocnienie cebulek włosa oraz zmniejszenie wypadania włosów 
- po 2 miesiącach od stosowania włosy są wyraźnie wzmocnione, włosy nie wypadają przy dotykaniu i czesaniu 

Kiedy kondycja moich włosów się poprawiła odstawiłam szampon i zmieniłam na inny.
Problem wypadania wrócił bardzo szybko, dodatkowo podrażniłam skórę głowy :(
Szybko wróciłam do kolejnego opakowania i już po tygodniu sytuacja wróciła do normy. 
Obecnie szampon stosuje 2 razy w tygodniu od ponad 2 miesięcy i zauważyłam znaczną poprawę kondycji na co dzień . Po 1 włosy nie wypadają przy ich dotykaniu i układaniu. 
Przy kąpieli odczuwa się ich utratę ale już nie w tak wielkich ilościach jak 2 miesiące temu. 

Minusy :
- wydajność : troszkę szybko się kończy 
- zapach ( ja już się przyzwyczaiłam , ale nie każdy lubi tak roślinne nuty, ja jestem tego zdania, że jak ma pomóc to nie zwracam uwagi na zapach)
- średnio się pieni, muszę się trochę napracować 

Szampon na pewno spisał się bardzo dobrze w sprawie zmniejszenia wypadania moich kłaczków, ale także polecam prócz szamponu używać jeszcze wzmacniające odżywki oraz suplementy diety zawierające szereg niezbędnych witamin.

Moja ocena 4/5
Cena: 14,90zł /200 ml

Do kupienia:



4 komentarze:

  1. miałam ten szampon, ale mój problem z włosami tkwi gdzie indziej, więc nie pomógł. A jego zapach... ohyda! Właśnie przez ten łubin śmierdział mi jak zielsko. Nie znoszę zapachu koszonej trawy, nos mi się po prostu "zamyka" i muszę oddychać przez usta. Z początku strasznie się męczyłam podczas mycia, ale z czasem nos jakoś przywykł i trawa przestała mi przeszkadzać ;]
    Niestety jak odstawiłam szampon, to ten zapach znów zaczął mnie drażnić... Mój mąż bardzo lubi ten szampon- ukradł mi końcówkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie wiem.. raczej się nad niem jeszcze zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli zastanawiacie się co wybrać na porost włosów to warto poczytać recenzje środków na stronie lysyproblem.pl, może rozjaśni to odrobinę sytuację

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat szampon starczał mi na 1,5 miesiąca mycia 3-4 razy w tygodniu ;) a co do wypadania, sama nie wiem czy pomógł czy nie, bo milion rzeczy w tym samym czasie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń