25 września 2013

Mailing PAŹDZIERNIK 2013 SKLEP STACJONARNY


Takie oferty lubię najbardziej :) 
Zawsze kiedy za dowolny zakup od 6,90zl jest pełnowartościowy produkt gratis czuję się naprawdę wyróżniona jako, że należę do grona stałych klientek.

W nadchodzącym miesiącu czyli mailing na Październik w sklepach stacjonarnych dla posiadaczek karty stałego klienta oraz odbiorczyń pocztowego ( ulotkowego ) mailingu, będą do wykorzystania dwa smakowite rabaty:
-35% na dowolny kosmetyk *
- 40% na dowolny kosmetyk *
* poza zielonym punktem, który nigdy nie podlega promocjom ( chyba, że wyprzedażowe narzucone przez sklep )
* Kosmetyki należące do zielonego punktu to głównie seria do włosów, żele pod prysznic Jardins du Monde oraz seria PN( owocowa znana i lubiana ) 

Gratisem za dowolny zakup jest mój ukochany olejek pod prysznic, który przy kontakcie z wodą zamienia się w mleczną piankę i doskonale nawilża ciało mmmm... :) uwielbiam go i przyznaję to będzie moje kolejne opakowanie chyba 4 ^^
Bardzo mnie cieszy taki prezent bo właśnie olejek mi się skończył, więc będę miała go ponownie w swoich progach za przysłowiowy 1 grosz.

Więcej o olejku w mojej dawnej recenzji :

http://myyves-rocher.blogspot.com/2012/11/olejek-pod-prysznic-z-olejkiem-arganowym.html

Oraz w sklepie internetowym :

http://www.yves-rocher.pl/olejek_pod_prysznic__z_olejkiem_arganowym?tr=CC1375343744&utm_source=blogs&utm_medium=1&utm_campaign=6


Skorzystacie z promocji ?:) 

A jak zostać stałą klientką Yves Rocher ? Wystarczy przyjść do dowolnego sklepu stacjonarnego i wyrobić sobie darmową kartę :) która upoważnia do wielu rabatów i promocji. Prócz karty otrzymacie jeszcze kilka ciekawych niespodzianek:) Warto więc dołączyć do naszego grona.

A jeśli w swoim mieście nie macie sklepu stacjonarnego, nic straconego! Sklep internetowy również kusi promocjami i niespodziankami kosmetycznymi :

http://www.yves-rocher.pl/?tr=CC1375343744&utm_source=blogs&utm_medium=1&utm_campaign=6

9 komentarzy:

  1. tym razem YR mają pecha, bo nic nie zamawiam i nic nie kupuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko że juz nie można kupić żelu bo oznaczyli go zielonym punktem jak dla mnie sklep stacjonarny to masakra pisany dużymi literami wole sklep internetowy własnie dostałam ten śliczny zegarek z 3 paskami
    zapach tego produktu do mycia jest obłędny mam te ulotkę reklamową na pewno skorzystam z okazji

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj mi przysłali, na pewno wybiorę się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kicha :( Potrzebuję iść do nich w październiku, ale tego żelu wprost nienawidzę. Zapach jest straszny. Miałam go raz i o raz za dużo.
    Niestety, mnie zupełnie nie odpowiada.
    Szkoda.

    Stefa

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tą ulotkę, ich promocje i prezenty są świetne :) Nie wyobrażam sobie nie mieć karty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze - akurat te produkty, które mnie ciekawią mają zielony punkt... Poszłam dziś do Yves z myślą o wykorzystaniu kuponu, ale okazało się, że żele pod prysznic i szampony mają zielony punkt. Ale chce jeszcze kupić lawendowy peeling, jego chyba ten punkt nie obejmuje. Jestem strasznie ciekawa tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń