31 lipca 2013

OFERTA SKLEP STACJONARNY LIPIEC-SIERPIEŃ 2013

Do 5 sierpnia możecie jeszcze wykorzystać ulotkę Lipiec 2013. Prezentem do zamówienia jest mini żel pod prysznic Retropical. W ofercie 2 w cenie 1 ( oferta dotyczy wszystkich produktów poza zielonym punktem )


W sierpniu Nowością będzie mleczko pod prysznic z serii Hammam : Miałam przyjemność wąchać owe mleczko :) Niestety moje marzenia o tym produkcie legły w gruzach kiedy poczułam jego zapach. W przeciwieństwie do znanej i lubianej oliwki pod prysznic z tej samej serii, która pod prysznicem zmienia się w delikatną i puszystą piankę to mleczko ma zapach identyczny jak balsam do ciała Hammam czyli prócz arganowego olejku posiada kwiat pomarańczy, zapach którego nie znoszę. Gorzki i nie przyjemny dla mojego nosa :) No cóż... nie wszystko musi się podobać.

Robiąc zakupy w sierpniu otrzymamy prezent niespodziankę oraz 2X więcej pieczątek na karcie stałego klienta. 
 
A ja już w sierpniu wyjeżdżam na urlop wakacyjny, gdzie w końcu przetestuję olejek nabłyszczający po opalaniu Monoi, sprawozdanie z jego działania pojawi się po 20 sierpnia. 


9 komentarzy:

  1. A jaki jest prezent w sierpniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem, ponieważ nie byłam w sklepiku :) ale jak tylko będę wiedziała napiszę

      Usuń
  2. sierpniowa niespodzianka w sklepach stacjonarnych to cień do powiek w wybranym kolorze:) Aisha21

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jako prezent niespodziankę dostałam "lakier do paznokci nabłyszczający". Kolor do wyboru z tych, które "zostały". Wartość 26 zł. Mam kolor Pastelowy Róż- śliczny :)

      Usuń
    2. A ja z kolei dostałam malinowy balsam do ust o wartości 11,90;/

      Usuń
  3. taki? http://www.yves-rocher.pl/cien_do_powiek_polyskujacy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.yves-rocher.pl/makijaz/couleurs_nature/cien_do_powiek jeden wybrany odcień z dostępnych w sklepie z tych !! Byłam dzisiaj miło zaskoczona cień do powiek o wartości 34 zł gratis :)

      Usuń
  4. A może wie ktoś, co jest w niespodziance w sklepie internetowym? Bo waham sie co wybrać jako prezent)))

    OdpowiedzUsuń
  5. w internetowym jest krem do cery wrażliwej zmniejszający zmarszczki Active Sensitive. Aisha21

    OdpowiedzUsuń