15 czerwca 2013

WODA PERFUMOWANA NEROLI 30 ML

Opis produktu ze strony:

Secrets d'Essences Neroli, symbol subtelnej i delikatnej kobiecości. Ten oryginalny, kwiatowo-piżmowy zapach, stworzony na bazie olejku Neroli daje poczucie zmysłowej, a zarazem wyrafinowanej świeżości, dzięki wyjątkowym surowcom: olejkowi eterycznemu Neroli i absolutowi z Kwiatu Pomarańczy, połączonym z najpiękniejszymi nutami cytrusowymi. Zapach, który jest jak delikatna pieszczota na skórze.

Nuta głowy: delikatny powiew esencji z owocu Gorzkiej Pomarańczy został podkreślony wyrafinowaną świeżością esencji z liści Petitgrain oraz Bergamotką.
Nuta serca: do głosu dochodzi kwiat – promienny, zmysłowy, namiętny, dzięki absolutowi z Kwiatu Pomarańczy i Neroli.
Nuta głębi: to ślad zapachu, który otula Cię delikatną pieszczotą zmysłowego piżma.

Twórczyni zapachu: Véronique Nyberg

Składniki
● Mamy „Petitgrain Bigaradie”, wyciąg z młodych liści i pędów Gorzkiej Pomarańczy. Zaskakujące jest to, że kiedy się rozetrze te liście w palcach, mają dokładnie taki smak, jaki ma skórka pomarańczy, które jeszcze nie wyrosły. Gorzki i mocny.
● Mamy Mandarynkę – kolorową, słodką, bezczelną i wesołą, tryskającą radością, której sok wybucha jak śmiech. Po prostu urzekającą.
● Potem pojawia się powiew Neroli i absolutu z Kwiatu Pomarańczy, często stosowane w kontrze do siebie. Czym się różnią? Neroli jest olejkiem eterycznym uzyskanym w procesie destylacji świeżych kwiatów Gorzkiej Pomarańczy. Potrzeba ich aż tony, by uzyskać kilogram. Absolut z Kwiatów Pomarańczy jest jego kwintesencją. Pierwszy jest delikatniejszy, jak świeży powiew o poranku, drugi – bardziej miodowy i zmysłowy. Doskonałe, naturalne połączenie bujności i niewinności, absolutnie uwodzicielskie.
● A na końcu, w głębi kompozycji, znajduje się oczywiście piżmo, bez którego trudno wyobrazić sobie nowoczesny zapach.
Piżmo przywołuje dotyk najdelikatniejszej skóry. Zapach staje się więc uosobieniem pocałunku składanego na szyi ukochanej.

Secrets d’Essences to prawdziwa oda do natury sygnowana przez Yves Rocher, która pozwala nam odkrywać tajniki materii.
Kolekcja doskonałości, zbiór sygnowanych perfum zbudowany z najpiękniejszych ekstraktów i rzadkich surowców naturalnych. Gama składa się z zapachów stworzonych zgodnie z najlepszą tradycją, skomponowanych w wyrafinowany sposób przez najbardziej utalentowanych nosów naszych czasów, nawiązując do podstawowych emocji i wartości estetycznych.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
● Składniki pochodzenia roślinnego: absolut z Kwiatu Pomarańczy, olejek eteryczny Neroli, Bergamotka, Pomarańcza i Gorzka Pomarańcza.
● Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Gest dla ochrony środowiska
Opakowanie z kartonu z kontrolowanych upraw leśnych.

Moja recenzja:

Wodę perfumowaną dostałam od Firmy Yves Rocher w ramach testowania. Był to prezent dla mamy, która lubi zapachy lata. 

Ja niestety należę do osób, które bardzo nie lubią zapachu kwiatu pomarańczy. Sama pomarańcza jak najbardziej, ale kwiat pomarańczy jest dla mnie zbyt ostry, po prostu mi się nie podoba. 
Wodę podarowałam mamie z nadzieją, że zapach przypadnie jej do gustu. Mama używa Naturelle oraz Zieloną Herbatę. Są to świeże i delikatne zapachy.
Mama użyła Neroli jednak okazało się, że i dla niej zapach okazał się zbyt ostry i nie przypasował jej do gustu.
Pomyślałam... co teraz? 
Neroli ma specyficzny zapach, trzeba go po prostu lubić! Z początku jest to ostry aromat kwiatu pomarańczy, którego również trzeba "miłować":). Później zapach powoli zmienia się w letni, kwiatowy.

Korzystając z okazji, że mój mężczyzna ma siostrę, która lubi się perfumować, podrzuciłam jej Neroli do testowania. Udało się! I mamy jej krótką recenzję na temat tego zapachu:

Flakonik perfum Neroli nie jest jak dla mnie przesadnie elegancki, natomiast jest praktyczny w użytkowaniu- wygodnie trzyma się go w ręku, wygodnie się otwiera. Zapach wywołuje u mnie wrażenie : pół na pół. Nie odrzuca, lecz sądzę, że jest nieco zbyt mocny i intensywny. Perfumy są trwałe, długo utrzymują się na skórze. Jestem skłonna go użyć, pod warunkiem, że będzie to niewielka ilość.

Plusy:
- ładne opakowanie
- wygodne otwieranie
- trwałość 
- przy małej ilości użycia zapach jest całkiem ładny

Minusy:
- bardzo mocny zapach

Serdecznie dziękuję Sylwii za tą krótką recenzję. Ja nie ocenię produktu ponieważ w kwestii zapachów, każda z nas jest różna i lubi inne nuty zapachowe. Więc wszystko zależy od naszych nosków :)


Polecam przed zakupem poprosić o próbkę zapachu w formie pachnącej chusteczki lub spryskać się w sklepie i pochodzić trochę z tą nutą zapachową. Pamiętajcie, że prócz naszych ulubionych nut zapachowych mamy również inne Ph skóry, więc zapach na każdej z nas będzie pachniał inaczej. Warto więc na własnym ciele przetestować każdą wprowadzaną nowość i nie sugerować się w 100% opiniami innych blogerek i koleżanek.

Cena regularna za 30 ml :  129 zł
http://www.yves-rocher.com.pl/zapachy/zapachy_dla_niej/secrets_dessences

9 komentarzy:

  1. na podstawie So Elixir zauważyłam, że zapach może być różny w zależności od pogody. Neroli nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wodę perfumowaną dziką jeżynę i oszalałam na jej punkcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu ja bym nie kupiła, nie lubię takich mocnych zapachów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam ochotę kupić perfumy w Yves, ale póki co jeszcze nie miałam. Lubię kobiece, delikatne zapachy, nie za mocne. [kosmetyki-75.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowny!!! Polecam dla kobiet, które cenią sobie indywidualność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie promuję na postach głównych innych blogerek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jak pachnie.. mam z tej serii rose absolutte i jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kocham neroli od pierwszego wąchnięcia i nie uważam żeby był mocny. za to so elixir nie lubie i flowerparty też nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, a wg mnie to właśnie bardzo delikatny i niesamowicie zmysłowy zapach! Jak nie lubię neroli tak w tej wersji jest cudowne! Zapach jest ciepły, przyjazny, kuszący, w sam raz na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń