6 maja 2013

ROZWIĄZANE KONKURSU !:) NAGRODA WĘDRUJE DO...

Moje drogie panie ! Dziękuję serdecznie za udział w moim konkursie i za wszystkie piękne odpowiedzi!

Konkurs miał formę Losowania zwycięzcy z pośród waszych 43 komentarzy :) Więc system losujący wybrał panią :

Serdecznie gratuluję !:)

Niektóre wasze odpowiedzi na pytanie za co kochacie Yves Rocher tak mnie poruszyły, że postanowiłam dodać krótkie opisy z waszymi imionami na boczne paski bloga. Pojawią się także zakładki : 
"Galeria" oraz " Opinie Testerek " ,a także " Za co kocham ".

W zakładce "Galeria"- pojawią się wszystkie zdjęcia jakie podeślecie na mojego e-maila dotyczące waszych kosmetyków Yves Rocher jakimi chcecie się pochwalić ! 

W zakładce "Opinie Testerek" pojawią się linki ( przez was wysłane na mojego e-maila ) z waszymi opiniami dowolnego produktu Yves Rocher 

W zakładce "Za co kocham" będą widniały wasze najciekawsze odpowiedzi za co kochacie firmę Yves Rocher :)

Wysyłajcie swoje zdjęcia, opinie i linki na : myyves_rocher@vp.pl

5 komentarzy: