24 maja 2013

PLAISIRS NATURE WODA TOALETOWA MANGO-MARAKUJA !


Opis produktu :

Nowa, limitowana woda z roku 2012, seria Smoothie. Słodka mieszanka owoców tropikalnych - mango i marakui. Występuje tradycyjnie w pojemnościach 20 ml i 100 ml.

Nuty zapachowe: mango, marakuja

Cena: 19,90zł / 20ml , 39,90 zł / 100ml

Skład: Alcohol, Aqua / Water / Eau, Parfum / Fragrance, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Limonene, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Passiflora Edulis Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Oil, Citral, Linalool, CI 19140 (Yellow 5), CI 14700 (Red 4). (13.08.2012)

Moja recenzja:

Na początku posta pragnę poinformować, że woda toaletowa Mango-Marakuja dostępna w sieci Yves Rocher w ubiegłym roku jako seria limitowana lato 2012, wraca ponownie do sprzedaży od Czerwca 2013 jako jeden z zapachów limitowanych w tym roku. Zapach tak bardzo spodobał się klientkom, że firma postanowiła w tym roku wprowadzić go po raz drugi jako wakacyjny zapach :)
Cieszy mnie bardzo taka informacja, ponieważ uwielbiam ten zapach. W żelu pod prysznic jest on bardziej ostry ale jako woda toaletowa spełnia moje oczekiwania w 100%. To już moja druga fiolka. Jeśli jakiś produkt z kolekcji limitowanej bardzo mi się spodoba zwykle robię zapasy, ponieważ bardzo rzadko się zdarza aby powrócił on ponownie. 

W tym wypadku żel pod prysznic jak i wody w dwóch flakonikach do wyboru 20ml lub 100 ml powrócą na okres wakacyjny na półki Yves Rocher . A jaki będzie drugi zapach tego lata?
Otóż zdradzę wam, że będą to ... OWOCE LEŚNE . Zapachu jeszcze nie znam ale opakowanie prezentuje się dość ciekawie. Zastanawia mnie czy zapach będzie odrobinę słodki czy trochę będzie podchodził pod Jeżynę, której fanką zbytnio nie jestem, ale przekonamy się już za parę dni !:) Bo do Czerwca niedaleko.


Wracając jednak do zapachu Mango-Marakuja to jak zwykle na wstępie zachęcam do zakupu większej butelki, jest to koszt 39,90zł za 100 ml. fiolka 20 ml kosztuje 19,90zł ale bardzo szybko się kończy, to jest o 80 ml mniej, więc szkoda przepłacać. Malutkie fiolki są dobre do torebki z tym się zgodzę, czasem kupuję je na lato, ale co do wydajności tych mini buteleczek można mieć wielkie ALE:) Zapachy są słodkie, więc często się ich używa co za tym idzie zbyt szybko nam się kończą. Dlatego jeśli spodoba wam się któryś z zapachów z tej serii polecam duże opakowania.

Plusy zapachu:
- słodki letni zapach ( lecz nie tak słodki jak malina w ramach porównania )
- świeży 
- ciepły i przyjemny , nie duszący !:)
- wspaniale orzeźwia ciało
- doskonale sprawdza się jako odświeżacz powietrza :) wypróbowane :) ale żal mi zużywać  
- nie brudzi, nie jest tłusty, szybko się wchłania
- opakowanie bardzo przyjemne dla oka wprost do zjedzenia

Minusy zapachu:
- co do trwałości no tutaj trwałość stanowczo słabsza od zapachów typu wanilia czy kokos, jest to zapach owocowy, więc utrzymuje się znacznie krócej od ciepłej nuty wanilii czy kokosa. Mogę śmiało napisać, że czuję go do max 2 h od użycia na odzieży a do godziny na ciele. Później pozostaje lekka owocowa nuta już mniej wyczuwalna. 
- 20 ml buteleczki stanowczo za szybko się kończą:)
- edycja limitowana ! Ten zapach powinien trafić do stałej oferty :)

Polecam Mango Marakuję wszystkim osobom, które lubią świeże owocowe zapachy z lekką słodką nutą. 

Moja ocena 4/5

Produkt dostępny w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym od Czerwca 2013  

6 komentarzy:

  1. miałam wodę malina jeżyna ale niestety nie byłam zadowolona a balsam uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, fajny zapach:)) I cena niezła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już okazję wypróbować oba nowe zapachy i mój zdecydowany głos oddaję na leśne owoce. Na początku jest lekko kwaśny, potem zmienia się w przyjemną słodycz. Ja po czasie wyczuwam wiśnie :-)
    Jeśli chodzi o trwałość, to ten zapach można było wyczuć przy skórze nawet po sześciu godzinach!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go czuje minute po popsikaniu a potem to juz samo powietrze...

    OdpowiedzUsuń