1 maja 2013

OFERTA MAJ 2013 - SKLEP INTERNETOWY


Yves Rocher wprowadza nas w majówkowy nastrój :) W prezencie do każdego zamówienia dostajemy do wyboru :

1. Praktyczną kosmetyczkę 4 w 1 idealną na wyjazdy :)

LUB
 
2. Wodę toaletową o zapachu Zielonej Herbaty ( orzeźwiający i przemiły zapach ! )

LUB

3. Prezent niespodziankę o wartości 75 zł ( cóż tym razem przygotowała dla nas firma?)

Jeśli Twoje zamówienie przekroczy 109 zł dostajesz gratis Aktywator Młodości, jeden z naprawdę dobrych kosmetyków do twarzy, który działa jak eliksir piękności. 

Ja chętnie zdecydowałabym się na wodę toaletową z z zielonej herbaty, ponieważ nie tylko przyjemnie odświeża ale pozostawia delikatny i naturalny zapach, który przypomina o ciepłym słońcu i letnich przygodach :)

A wy jaki prezent wybieracie?

9 komentarzy:

  1. Ta woda ma fantastyczny zapach, ja już dwa flakoniki zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wybrała ta kosmetyczkę 4 w 1 bo idealnie by mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa oferta:)
    A ja zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wodę toaletową :) Uwielbiam ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj jest Happy day - 50 % i zrobiłam zakupy, wybrałam prezent niespodziankę- już się nie mogę doczekać kiedy przyślą mi paczkę i odkryję co to za niespodzianka jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm nigdzie nie widzę, informacji żeby dzisiaj był Happy day:( już żałuję:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapisania się do newslettera czyli osoby subskrybującej sklep yves rocher :) Wtedy regularnie będziesz dostawała na e-mail info o specjalnych promocjach , dodatkowych gratisach kosmetycznych itp:) kupon - 50% działa do dziś dla wszystkich, którzy zostawili swój e-mail na ich stronie,

      Usuń
  7. Ja wybrałam niespodziankę i dostałam krem Cure Solutions, który jest teraz moim numerem 1! :D

    OdpowiedzUsuń