24 kwietnia 2013

PERFUMY WANILIOWE VANILLE NOIRE


Opis produktu ze strony:

Poddaj się intymnej magii zapachu Vanille Noire, który emanuje świeżością i zmysłowością, zaskakuje delikatnością połączoną z temperamentem, lekkością a zarazem głębią.
Zapach Vanille Noire z linii Secrets d’Essences został stworzony na bazie trzech odmian wanilii najwyższej jakości, uwalniających na skórze niezwykłe niuanse:
absolut wanilli Bourbon to zmysłowy zapach o skórzanych nutach; absolut wanilli z Tahiti nadaje łagodne, kwiatowe nuty zaś absolut wanilii z Ugandy to woń drzew i przypraw.
Ta wyjątkowa i egzotyczna mieszanka wzbogacona jest w nucie głowy intensywną świeżością mandarynki, w nucie serca miesza się z aksamitną wonią mimozy, a w głębi przebija wibrujący zapach drzewa cedrowego, którego skórzane nuty stapiają się z zapachem Twojej skóry.

50 ml

Moja recenzja: 


Od dawna marzyłam żeby w moim posiadaniu był ten przepiękny zapach !:) I udało się. Firma na urodziny sprezentowała mi flakonik 50 ml ( oferta wysyłkowa ) Zapach tak kuszący wanilią, lecz nie tak słodki jak wanilia z serii PN ( seria owocowa ).
Co jest w tym zapachu, że tak kusi i uwodzi moje zmysły ?
Perfumki mają 3 rodzaje wanilii, które idealnie łączą się ze sobą w subtelny i elegancki ciepły zapach.

Plusy :
- Trwały zapach, utrzymuje si 24 h na skórze, na ubraniach do ich wyprania :)
- Elegancki na wieczór ale również do codziennego stosowania
- Słodki, lecz nie tak aby był męczący : woda toaletowa wanilia z serii PN jest dla mnie zbyt słodka i zbyt mocna. Tu zapach jest stonowany i powolutku uwalnia przyjemne delikatne nuty wanilii. 
- Flakonik przyciąga mój wzrok wygląda jak tajemniczy eliksir :)

Minusy :
- nie ma

Polecam tą wodę perfumowaną paniom, które lubią słodkie ale pewne zapachy. Ciepłe nuty wanilii.
Zachęcam stosować Vanille Noire do pracy lub na wieczorowe wyjście, ponieważ jej zapach otuli nie tylko wasze zmysły :)

Moja ocena : 5/5

CENA REGULARNA ( bez promocji ) 175 zł  50 ml
                                                                 129 zł  30 ml 

http://www.yves-rocher.com.pl/vanille_noire_woda_perfumowana

4 komentarze:

  1. No zawsze byłam ciekawa tego zapachu:) Z tym, że słodkie wonie preferuję bardziej jesienią i zimą:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, zapachy są idealne na zimę, dlatego na zbliżające się lato proponuję Vanille Noire na wieczory :)

      Usuń