8 kwietnia 2013

DNIA 10 KWIETNIA RUSZA KONKURS !:)

Moi drodzy, dziękuję wam za tak liczne odwiedziny na moim blogu !:) Licznik przekroczył 10 tyś wejść! To niesamowite:) Zwiększyło się także grono obserwatorów - jest was już 23 i mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie coraz więcej. To dla was kochani został stworzony blog myyves-rocher. Nie tylko moja miłość do kosmetyków tej właśnie marki skłoniła mnie do pisania postów, ale również myśl, że moje wypowiedzi będą mogły pomóc wam w wyborze i doborze odpowiedniego dla was kosmetyku !:) 

Z okazji zbliżających się moich 24 urodzin oraz za przekroczenie 10 tysięcy odwiedzin  na moim blogu dnia 10 kwietnia wystartuje konkurs pod tytułem " Za co kocham Yves Rocher ? " Wystarczy, że jednym zdaniem, słowem w poście konkursowym ( który pojawi się 10 kwietnia w środę ) odpowiecie na pytanie powyżej, a także udostępnicie na swoich blogach banerek ( ci co nie mają bloga proszeni są o pozostawienie swojego imienia i nazwiska oraz e-maila pod odpowiedzią ).



Do wygrania będzie mały zestaw przygotowany ode mnie dla was !:) Będzie to na pewno kosmetyk od Yves Rocher + ekologiczna torba Yves Rocher oraz biżuteria. Biżuteria Onlyhope to ręcznie robione małe cudeńka, które tworzę dla was z pasją i miłością, z pewnością wybiorę do tego konkursu coś wyjątkowego!:)

A więc warto zaglądnąć na mojego bloga 10 kwietnia i skorzystać  z szansy wygrania ciekawych nagród !


1 komentarz: