31 marca 2013

NUTRITIVE VEGETAL - AKSAMITNY TONIK

Opis produktu ze strony Yves Rocher :
  
Efekt dla urody
Przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji:
1. Uzupełnia demakijaż.
2. Tonizuje jednocześnie łagodząc skórę.
3. Dodaje skórze blasku.

Składnik aktywny
Koncentrat z jesionu: pobudza produkcję lipidów, aby skóra była intensywnie i trwale odżywiona.

Zalety produktu
Konsystencja, która pozostawia przyjemne wykończenie otulenia i odżywienia skóry.

Stosowanie
Rano i wieczorem, za pomocą płatka kosmetycznego, omijając okolice oczu.

Więcej o składniku aktywnym
Naukowcy Yves Rocher odkryli i opatentowali składnik, który pobudza naturalne mechanizmy odżywcze skóry – Koncentrat z jesionu. Marka Yves Rocher i jej partnerzy stworzyli przejrzysta i zrównoważoną sieć produkcji , gdzie produkcja odbywa się zgodnie ze starymi sposobami, szanującymi środowisko, gwarantującymi wysoką jakość pozyskanego składnika roślinnego.

Sekrety urody
Rano przygotowuje skórę do pielęgnacji a wieczorem uzupełnia demakijaż.

Rezultaty
85%* kobiet stwierdza, że produkt pozostawia komfortowe uczucie na skórze.
* Test samooceny przeprowadzony na 26 kobietach

Gest dla ochrony środowiska
Sposób pozyskiwania koncentratu z jesionu odbywa się z poszanowaniem dla środowiska.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.

Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z jesionu, woda z hamamelisu bio.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Bez parabenów. Bez olejów mineralnych. Bez sztucznych barwników.

Moja recenzja:

Wcześniej nie stosowałam toników, jednak firma Yves Rocher wysłała mi najnowszy aksamitny tonik z serii Nutritive Vegetal do przetestowania, więc postanowiłam sprostać zadaniu !:) 
Tonik używam po przebudzeniu, najpierw myję twarz Aksamitnym Żelem Nutritive Vegetal, a później wykańczam demakijaż stosując tonik. 
Odrobinę toniku wylewam na płatek kosmetyczny i oczyszczam twarz omijając okolice oczu. 

Plusy aksamitnego Toniku :
- Przyjemnie odświeża 
- Delikatny, przyjemy zapach
- Bardzo dobrze przygotowuje skórę na dalszą pielęgnację 
- Po wchłonięciu toniku cera jest aksamitna w dotyku :)

Minusy aksamitnego Toniku:
- Troszkę kiepska aplikacja ( ale to chyba przy każdym toniku z uwagi na jego wodnistą konststencję )
-  Czasami po tonizacji odczuwam delikatne pieczenie policzków i okolicy ust 
- Tonik używam tylko rano razem z kremem na dzień, ponieważ nakładając balsam regenerujący po tonizacji wieczorem miałam lekkie uczucie napięcia skóry. 

Moja ocena :
4/5 

Opakowanie :200 ml
Cena regularna: 29 zł 

Tonik możecie zakupić tutaj:
http://www.yves-rocher.com.pl/aksamitny_tonik

2 komentarze:

  1. A tej serii nie znam akurat. Ja zamówiłam sobie tonik do cery wrażliwej, jestem ciekawa, jak się sprawdzi...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat toników słabo się wypowiem, bo tak jak pewnie przeczytałaś wcześniej nie miałam okazji ich stosować. Jednak jeśli masz skórę wrażliwą ze skłonnością do alergii to Twój wybór był dobry :)

      Usuń