11 lutego 2013

TENDRE JASMIN - PERFUMOWANE MLECZKO DO CIAŁA

Opis produktu :
Mleczko do ciała o łagodnej woni kwiatu Jaśminu. Kremowa i delikatna konsystencja zapewni komfort Twojej skórze i pozostawi na niej zmysłowy zapach.

Moja recenzja :

- Mleczko dostałam jako prezent do zakupów w sklepie internetowym 

Pierwsze wrażenia:
- Po otwarciu wieczka przyjemny kwiatowy zapach.

Pierwsza aplikacja:

Plusy: 
- Nakłada się szybko ( przy dużej ilości mleczka nie ma problemu wyciskania z tuby, nie wiem jak będzie później bo jest troszkę twarda ) 
- Szybko się wchłania
- Aksamitne, jedwabiste w dotyku 

Przy nakładaniu czuć ostry zapach roślinny ( pomarańcza- kwiat pomarańczy i drzewo cytrynowe + jaśmin)
Zapach po 15 minutach zmienia się w mocny słodki akcent kwiatowy - coś jak zapach olejku eterycznego.

- Zapach utrzymuje się ponad 12 h na ciele 
- Zostawia ochronną powłokę ( tak jakby silikonową )

Minusy:
- dla mnie niestety zbyt ostry zapach, który po 20 min zaczął mi przeszkadzać, był męczący, lekko duszący. Zbyt silny jak na mój wrażliwy nos :)
- Dla osób, które lubią delikatne zapachy, to perfumowane mleczko będzie zbyt mocne - dla wrażliwych pań na zapachy może powodować zawroty głowy, bo jest to bardzo słodkie.

Ogólnie mleczko jest ciekawe, skierowane raczej dla pań lubiących mocniejsze kwiatowe zapachy.
Ja jednak lubię mniej duszące aromaty :)

 Moja ocena:

3,5/5 odejmuję 1,5 pkt.  jedynie za zapach i tubę ( mam wątpliwości jak będzie się aplikować mleczko przy jego mniejszej ilości w opakowaniu )

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz