4 stycznia 2013

WANILIA I CYTRYNA PERFUMOWANE MLECZKO DO CIAŁA



Opis produktu:

Otul ciało mleczkiem o nieodpartym, owocowym zapachu cytryny i wanilii. Kremowy, wydajny i nawilżający, pozostawia skórę przyjemnie pachnącą i miękką; po prostu do schrupania! Używaj go nieustannie, przez całą zimę.

Moja recenzja:

Dostałam mleczko w prezencie od Firmy Yves Rocher :) Stosuję go już ponad tydzień, więc mogę się wypowiedzieć na jego temat. 
Mleczko ma śliczny zapach dokładnie taki jak krem do rąk z tej serii. Przy jego większej aplikacji, jeśli chcemy nałożyć grubszą warstwę np. na noc krem pachnie mocno świeżą cytrynką po czym delikatnie zmienia się w wanilię, uwielbiam to połączenie !
Pierwsze wrażenie : Gęsty, szybko się wchłania i pozostawia perfumowany zapach utrzymujący się spokojnie do 2 h po aplikacji. 
Opakowanie ma 300 ml więc jest wydajne, mleczko się nie wylewa co ułatwia aplikację. 
Stosowałam go rano i wieczorem, mam bardzo suchą skórę na nogach, więc w te miejsca aplikowałam więcej balsamu. 


 Po tygodniu stosowania zauważyłam poprawienie kolorytu i kondycji skóry :)

Plusy:

+ szybko się wchłania

+ przyjemna i łatwa w aplikacji koncystencja
+ długo utrzymujący się zapach
+ nie lepi, nie klei się
+ wydajny
+ zapach relaksujący 
+ nawilża 


Minusy:
- mam bardzo suchą skórę na nogach, więc jeśli raz zapomniałam o aplikacji np. na wieczór nogi już były suche, więc jeśli ktoś ma bardzo suchą skórę na całym ciele mleczko należy stosować dwa razy dziennie, wtedy skóra pozostanie nawilżona 24 na dobę :)



Jak dla mnie mleczko jest świetne! Dla tych co lubią zapach cytrynki z wanilią polecam jak najbardziej :) Przy regularnym stosowaniu staniemy się chodzącą słodką pralinką !:)

Moja ocena : 4,5/5 

CENA REGULARNA : 19,90 zł / KOLEKCJA LIMITOWANA ŚWIĄTECZNA DOSTĘPNA JEDYNIE W SKLEPIE INTERNETOWYM YVES ROCHER DO WYCZERPANIA ZAPASÓW!

5 komentarzy:

  1. Witam!
    Czy wiesz moze jaki jest prezent niespodzianka w styczniowej ofercie YR?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję za odpowiedź! właśnie wczoraj go dostałam i nie mogłam wraz z mamą zidentyfikować jego zapachu! :)

      Usuń
  2. Hey, i really like your blog and your pictures :)
    you want to follow each other via gfc and bloglovin ?

    i would be happy :)

    lovely greetings, lucia

    http://lucci-gucci.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń