14 listopada 2012

ŻEL POD PRYSZNIC Z DROBINKAMI ROZŚWIETLAJĄCYMI WANILIA I CYTRYNA !:)


Opis produktu:

Zanurz się w brokatowej pianie żelu pod prysznic, dzięki której poczujesz atmosferę Świąt. Delikatnie myje skórę i pozostawia na ciele przepiękny zapach inspirowany najlepszymi wytwornymi słodkościami.

Moja recenzja :

Zachęcił mnie zapach kremu do rąk jaki dostałam w ofercie listopadowej jako gratis :) Bałam się , że żel będzie mocno cytrusowy i przyćmi słodkawy zapach gumy mamby . Ale jednak żel sprostał moim wymaganiom !
Z opisu na produkcie wynika , że formuła jest BEZ PARABENÓW oraz na bazie znanej nam wody z bławatka, dlatego skóra po umyciu jest gładziutka. 

Plusy:
+ Świetnie się pieni
+ Jest gęsty , więc jest duża nadzieja , że starczy na dłużej jak wcześniej recenzowany olejek pod prysznic
+ Ma śliczne pudełko , takie świąteczne ! A brokatowe drobinki sprawiają , że wygląda jak prezent :)
+ Ma również zmieniający się zapach : z początku zanim powstanie piana jest słodki , bardziej waniliowy , później zmienia się w świeżo wyciśniętą cytrynkę na moment , po czym po spłukaniu pachnie jak krem , czyli pralinkowo jak guma mamba cytrynowa.
+ Drobinki rzeczywiście uatrakcyjniają kąpiel :) a, że kocham wszystko co się świeci trochę jak sroka. To jest to dla mnie duża radość.
+Czuć, że skóra jest nawilżona 
+Zapach unosi się jeszcze godzinkę po kąpieli !

Minusy:
- Szkoda , że brokat nie zostaje na ciele po umyciu , ale się spłukuje . Byłaby to dodatkowa atrakcja po kąpieli :) Ślicznie wygląda skóra lekko błyszcząca chociaż przez chwilę . Ale oczywiście producent w opisie nie mówi o tym , że brokat powinien się utrzymać po kąpieli na skórze , więc to tylko osobiste małe marudzenie :)


Jak najbardziej żel nadaje się na prezent , robi wrażenie wizualne i zapachowe :) Polecam !

Moja ocena 5/5

CENA: 11,90 ZŁ

4 komentarze:

  1. a mawiają ze to ja mam chopla na punkcie YR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałaś składać zamówienia na ich stronie ? Wydasz mniej a dostaniesz więcej :) Ja osobiście lubie Yves-Rocher, ich kosmetyki są sprawdzone i tanie (o ole się je z głową kupuje). Zauwazyłam jednak ze w sklepach jest drożej niz na www

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zamówienie mam se strony:) Ja jestem zapisana na stronie, na wysyłce i w sklepie . Co miesiąc porównuje oferty i wybieram te najkorzystniejsze dla mnie:)

      Usuń